Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
D píše:Světelná návěstidla bych osadil třeba takto.
Michal Šuhajda píše:Asi bych zvolil jednodušší způsob.
Tedy vjezdová návěstidla a odjezdová sdružená bez závislosti na výhybkách, tedy u zhlaví rychlostníky se 40 a stačí třísvětelná Z,Č,B
Ranžírky bych vynechal úplně.
j-novis píše: ..... že by se dal areál depa přesunout do středu panelu za staniční budovu. .....
Jarda H. píše:Napadá mne zkrátit tu kusou (vnější) kolej na pravém zhlaví a přejezd vést blíže ke zhlaví, na jeho začátek, kde je vlastně ještě rovina.
D píše:j-novis
> To velké pětisvětelné návěstidlo na lokálce je určitě vjezdové
Ano.
> na hlavní trati nejsou,protože by na ně nebylo vidět z tunelu
Ano.
> že by byl u hlavní koleje jen jeden,který by řídil všechny koleje?
Tak nějak. Sdružené návěstidlo obvykle bývá u hlavní koleje nebo těsně za poslední výhybkou (tedy na místě, kde už je kolej jen jedna). Ve tvém případě by tam mohla být sdružená návěstidla tři: dvě na hlavní trať a jedno na vedlejší. Do takto osazeného nádraží bych už seřaďovací návěstidla také nedával (jen konec manipulační délky koleje za stanicí [před tunely] by byl označen bílým sloupkem s modrým vrcholem).
> Ranžírky bych nevynechával,ty se mi moc líbí
Jestli je tam chceš, tak bych byl pro plné osazení (podle mého plánku).
j-novis píše:Co se týče pravého zhlaví,tak se bohužel výjezd z obou kolejí nevejde tak,aby se dalo vjet na všechny koleje.
czhunter píše:To ovšem není potřeba. Vjezd na dvě koleje z lokálky by měl bohatě stačit.
Uživatelé procházející toto fórum: jipol57, lukynoo92, nexus a 29 návštevníků