CZERNOWITZ

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Příspěvekod Rtep » stř 20 led, 2010 9:18 pm

Zde jsou vizualizace všech změn a hlavně přesun katedrály na vyvýšeninu v zadním pravém rohu
http://rtepii.rajce.net/Tak_pro_radost
Uživatelský avatar
Rtep
 
Příspěvky: 353
Registrován: stř 08 dub, 2009 8:23 am

Příspěvekod mnitka » stř 20 led, 2010 10:52 pm

měl bych otázku..., ke se dá sehnat historický plánek co máš v albu na rajčeti? děkuju
Uživatelský avatar
mnitka
 
Příspěvky: 1224
Registrován: úte 28 říj, 2008 7:08 am
Bydliště: Brno

Příspěvekod Rtep » čtv 21 led, 2010 10:15 am

Jedná se o krásné stránky o starých mapách Moravy a Brna a jsou na níže uvedené adrese. Ale není tam celá oblast Černovic. Výstřižek je z katastrálního plánu Brna. Je tam i nádherný přehled uspořádání kolejiště kolem Brněnského nádraží bývalého skladového areálu v pravé části, jeho nádherných propojovacích točen a napojení na tramvajovou trať.
Doporučuji všem ke zhlédnutí.
http://www.vilemwalter.cz/mapy
Uživatelský avatar
Rtep
 
Příspěvky: 353
Registrován: stř 08 dub, 2009 8:23 am

Příspěvekod mnitka » čtv 21 led, 2010 1:16 pm

skvěle, to je perfektní
děkuji
Uživatelský avatar
mnitka
 
Příspěvky: 1224
Registrován: úte 28 říj, 2008 7:08 am
Bydliště: Brno

Příspěvekod Rtep » čtv 21 led, 2010 7:53 pm

Další pokračování či spíše studie jak by to mohlo vypadat. Teď to nechám trochu uležet ono to ještě uzraje a pak to znovu zreviduji. Teď mi to trochu připadalo již plácání na místě. Takže malá pauza.
Poslední změny na http://rtepii.rajce.net/Tak_pro_radost
obrázky B a C serie. Nelze vše zvládnou za chvíli jsou i jiné povinnosti.
Např. to co leží pod stolem Baf haf hovawart.
Uživatelský avatar
Rtep
 
Příspěvky: 353
Registrován: stř 08 dub, 2009 8:23 am

Příspěvekod Rtep » pát 29 led, 2010 4:06 pm

Jenom Tak pro zjímavost jsem načrtl stanici Líšeň ve třech obdobích a to po postavení tratě, po zavedení elektrického provozu a vytvoření smyčky, a po zdvoukolejnění. Je to snad jediný případ koncové stanice se smyčkou. Pozor tou smyčkou projížděly pouze tramvaje.
Naposledy upravil Rtep dne pát 01 dub, 2011 10:12 am, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Rtep
 
Příspěvky: 353
Registrován: stř 08 dub, 2009 8:23 am

Re: CZERNOWITZ

Příspěvekod Rtep » pát 01 dub, 2011 8:47 am

Po delší době se vracím k projektu svého kolejiště. Od posledního příspěvku se událo mnoho, a to hlavní nepodařilo se prosadit při stavbě domečku podsklepení díky nedalekému vedení vody pro vodojemy a ochraná pilotáž která byla požadována tak by mne zruinovala. Takže prostor se smrskl na max 4,5 x 1,5 m místnost v patře s dostatkem světla. jak jste si určitě všimli tak neustále jsem zaměřen na EPO I viz. moje příspěvky. Původní Czernowitz je zatím u ledu, ale v mezičase jsem zkusil jiný námět. Je to trochu inspirace od MSTH. Náměten je původní trať končící v koncové stanici, ve které začíná místní důlní dráha s elektrickým provozem ( provoz el. lok, LAG nebo tramvaje, ale i parní lok. něco jako SZD). S koncové stanice se, ale stala normální stanice neboť z levé strany byla po proražení tunelu a výstavbě mostu připojena spojovací dráha . Vlevo proto bude trať jako čistá novostavba s pozůstatkem úzké po ražbě tunelu a příslušným nepořádkem po stavbě a dokončování a drtičem který fungoval pro drcení vytěžené horniny. Je možné že jsem to přehnal s množstvím kolejí, ale beru všechny připomínky a náměty.

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Rtep
 
Příspěvky: 353
Registrován: stř 08 dub, 2009 8:23 am

Předchozí

Zpět na Modelové kolejiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: carter88 a 35 návštevníků