Po delší době se vracím k projektu svého kolejiště. Od posledního příspěvku se událo mnoho, a to hlavní nepodařilo se prosadit při stavbě domečku podsklepení díky nedalekému vedení vody pro vodojemy a ochraná pilotáž která byla požadována tak by mne zruinovala. Takže prostor se smrskl na max 4,5 x 1,5 m místnost v patře s dostatkem světla. jak jste si určitě všimli tak neustále jsem zaměřen na EPO I viz. moje příspěvky. Původní Czernowitz je zatím u ledu, ale v mezičase jsem zkusil jiný námět. Je to trochu inspirace od MSTH. Náměten je původní trať končící v koncové stanici, ve které začíná místní důlní dráha s elektrickým provozem ( provoz el. lok, LAG nebo tramvaje, ale i parní lok. něco jako SZD). S koncové stanice se, ale stala normální stanice neboť z levé strany byla po proražení tunelu a výstavbě mostu připojena spojovací dráha . Vlevo proto bude trať jako čistá novostavba s pozůstatkem úzké po ražbě tunelu a příslušným nepořádkem po stavbě a dokončování a drtičem který fungoval pro drcení vytěžené horniny. Je možné že jsem to přehnal s množstvím kolejí, ale beru všechny připomínky a náměty.