Jednokolejná elektrifikovaná trať - velikost N

Zdravím pánové,
rád bych tu zveřejnil svůj návrh kolejiště. Je to asi už dvacátá varianta.
Velikost kolejiště : 180x80 cm - je pevně dána možným prostorem
Modelová velikost: N 1:160
Epocha: V. - přelom čsd/čd
Kolejivo: ROCO, minimální poloměr R2(228,2mmm); vyhybky 15 st./R5(362,5mm).
Námět: Jednokolejná elektrifikovaná trať (25Kv/50Hz) se dvěma dopravnami, v popředí stanice A, vzadu výhybna B.
Předloha: inspirací my jsou tratě Plzeň-Cheb a Veselí-Jihlava, obecněji řekněme hlavní elektrifikovaný jednokolejný tah v členitém terénu s velkým množstvím oblouků.
Popis: Trať vychází se skryté smyčky do nádraží A, jedná se o 5-ti kolejnou stanici se dvěma nástupišti, čtyřmi dopravními kolejemi a jednou manipulační. Vlevo dole je skládková kolej, vpravo dole pak koleje pro odstavení souprav vlaků, které zde končí jízdu nebo tam bude vlečka. Ještě nevím. Trať pokračuje stoupáním do nejvyšší dopravny na trati, kde je výhybna s dvěma kolejemi. Dále trať klesá do tunelu, kde je druhá skrytá smyčka. Ve stanici A světelná návěstidla typu AŽD, ve výhybně B sv.náv. typu CCCP.
Ovládání: Lokomotivy DCC, vyhybka a návěstidla ještě nevím.
Provoz: Rychlíky loko+4-5vozů; Osobáky loko+2-3vozy; loko 230,242,363
Co se mi stále nelíbí jsou sklonové poměry na trati , vychází to kolem 4-5cm na 1m, což je hodně.
Vím, že to trochu připomíná vlakodrom (hodně zamotaná jedna trať), ale má to být spíše "relaxačí" kolejiště pro sledování vlaku v krajině seztvárněním provozu na tomto typu trati. Proto v návrhu jsou prohřežky jako že trat nadjede sama sebe, na levém zhlaví stanice A přímá kolej je manipulační, poloměr oblouků je minimální apod.
A teď již obrázky ......
http://mufmuf666.rajce.idnes.cz/Rajce/#album
....a teď jsem zvědavý na vaše komentáře
Díky
Petr
rád bych tu zveřejnil svůj návrh kolejiště. Je to asi už dvacátá varianta.

Velikost kolejiště : 180x80 cm - je pevně dána možným prostorem
Modelová velikost: N 1:160
Epocha: V. - přelom čsd/čd
Kolejivo: ROCO, minimální poloměr R2(228,2mmm); vyhybky 15 st./R5(362,5mm).
Námět: Jednokolejná elektrifikovaná trať (25Kv/50Hz) se dvěma dopravnami, v popředí stanice A, vzadu výhybna B.
Předloha: inspirací my jsou tratě Plzeň-Cheb a Veselí-Jihlava, obecněji řekněme hlavní elektrifikovaný jednokolejný tah v členitém terénu s velkým množstvím oblouků.
Popis: Trať vychází se skryté smyčky do nádraží A, jedná se o 5-ti kolejnou stanici se dvěma nástupišti, čtyřmi dopravními kolejemi a jednou manipulační. Vlevo dole je skládková kolej, vpravo dole pak koleje pro odstavení souprav vlaků, které zde končí jízdu nebo tam bude vlečka. Ještě nevím. Trať pokračuje stoupáním do nejvyšší dopravny na trati, kde je výhybna s dvěma kolejemi. Dále trať klesá do tunelu, kde je druhá skrytá smyčka. Ve stanici A světelná návěstidla typu AŽD, ve výhybně B sv.náv. typu CCCP.
Ovládání: Lokomotivy DCC, vyhybka a návěstidla ještě nevím.
Provoz: Rychlíky loko+4-5vozů; Osobáky loko+2-3vozy; loko 230,242,363
Co se mi stále nelíbí jsou sklonové poměry na trati , vychází to kolem 4-5cm na 1m, což je hodně.
Vím, že to trochu připomíná vlakodrom (hodně zamotaná jedna trať), ale má to být spíše "relaxačí" kolejiště pro sledování vlaku v krajině seztvárněním provozu na tomto typu trati. Proto v návrhu jsou prohřežky jako že trat nadjede sama sebe, na levém zhlaví stanice A přímá kolej je manipulační, poloměr oblouků je minimální apod.
A teď již obrázky ......
http://mufmuf666.rajce.idnes.cz/Rajce/#album
....a teď jsem zvědavý na vaše komentáře
Díky
Petr