Návrh TT 200*130

Příjemný den, vám všem
Před delší dobou jsem se tu na fóru objevil s návrhem kolejiště v TT o rozměrech 200*130cm. Návrh zde byl lehce prodiskutováno, ale studijní důvody mi neumožnily se mu dále věnovat a dostal jsem se k němu až před pár týdny.
Zadávací podmínky se nijak nezměnily. Návrh jsem tak dlouho předělával a tak dlouho jsem koukal do Milanových návrhů, až z něj zbylo tohle:
http://tenpepek.rajce.idnes.cz/Uvratova_koncova_stanice,_TT_200_130
V prvním návrhu je koncová stanice (inspirovaná návrhem Milana Ferdiána) přeměněna na úvraťovou, kdy jedna trať zanedlouho po výjezdu z nádraží mizí v tunelu a druhá pomalu stoupá vzhůru. V tunelu je vytvořena vratná smyčka s trojkolejným skrytým nádražím. Část této smyčky je odkryta a je na ni napojena krátká vlečka do lomu. Druhá trať pomalu stoupá vzhůru a zhruba v polovině cesty překonává na mostu odkrytou část vratné smyčky a po dlouhé zatáčce končí ve vrcholové (koncové stanici).
Druhý návrh v podstatě vychází z prvního. Úvraťová stanice je přeměněna na koncovou a trať z ní vycházející pomalu klesá, klikatí se a v nejnižším místě je napojena do menšího tříkolejného nádraží s vlečkou k pile (nebo malé sklárně). Trať dále pokračuje a po chvíli mizí v tunelu. V tunelu je umístěna vratná smyčka s tříkolejným skrytým nádražím.
Třetí návrh je velice podobný druhému. spodní menší nádraží je přeměněno pouze na zastávku, vlečka je napojena v opačném směru a zbytek trati ještě stihne vytvořit malé esíčko než zmizí v tunelu.
Do druhého a třetího návrhu jsem se snažil nepatrně promítnout části trati Vsetín (resp. Halenkov) - Velké Karlovice. Poslední dobou na ní trávím docela dost času...a tak nějak se mi zalíbila
Na trati leží tří malá nádraží, několik zastávek a pár vleček k pilám a sklárnám. Ve Velkých Karlovicích trať končí a pro nejzbytnější technickou podporu zde bylo vybudováno malé depo. Nesnažím se skutečnost přesně kopírovat, jen bych se chtěl snažit zachytit alespoň trochu atmosféru této trati. Dnes už zde potkáte většinou jen 810ku s jedním či dvěma přípojnými vozy ale jednou za čas zde projede několika-vozový nákladní vlak s dřevem z některé pily.
Dodávám už jen, že mě láká přelom třetí a čtvrté epochy.
Uf... trochu jsem se rozepsal.
Koukněte se mi na to prosím
Díky.

Před delší dobou jsem se tu na fóru objevil s návrhem kolejiště v TT o rozměrech 200*130cm. Návrh zde byl lehce prodiskutováno, ale studijní důvody mi neumožnily se mu dále věnovat a dostal jsem se k němu až před pár týdny.
Zadávací podmínky se nijak nezměnily. Návrh jsem tak dlouho předělával a tak dlouho jsem koukal do Milanových návrhů, až z něj zbylo tohle:
http://tenpepek.rajce.idnes.cz/Uvratova_koncova_stanice,_TT_200_130
V prvním návrhu je koncová stanice (inspirovaná návrhem Milana Ferdiána) přeměněna na úvraťovou, kdy jedna trať zanedlouho po výjezdu z nádraží mizí v tunelu a druhá pomalu stoupá vzhůru. V tunelu je vytvořena vratná smyčka s trojkolejným skrytým nádražím. Část této smyčky je odkryta a je na ni napojena krátká vlečka do lomu. Druhá trať pomalu stoupá vzhůru a zhruba v polovině cesty překonává na mostu odkrytou část vratné smyčky a po dlouhé zatáčce končí ve vrcholové (koncové stanici).
Druhý návrh v podstatě vychází z prvního. Úvraťová stanice je přeměněna na koncovou a trať z ní vycházející pomalu klesá, klikatí se a v nejnižším místě je napojena do menšího tříkolejného nádraží s vlečkou k pile (nebo malé sklárně). Trať dále pokračuje a po chvíli mizí v tunelu. V tunelu je umístěna vratná smyčka s tříkolejným skrytým nádražím.
Třetí návrh je velice podobný druhému. spodní menší nádraží je přeměněno pouze na zastávku, vlečka je napojena v opačném směru a zbytek trati ještě stihne vytvořit malé esíčko než zmizí v tunelu.
Do druhého a třetího návrhu jsem se snažil nepatrně promítnout části trati Vsetín (resp. Halenkov) - Velké Karlovice. Poslední dobou na ní trávím docela dost času...a tak nějak se mi zalíbila

Dodávám už jen, že mě láká přelom třetí a čtvrté epochy.
Uf... trochu jsem se rozepsal.
Koukněte se mi na to prosím
