Tak jsem asi týden sbíral odvahu a nakonec jsem se rozhodl, že to zkusím. Trápím se asi tři čtvrtě roku s kolejištěm H0, které by mělo okupovat část obývacího pokoje. Pochopitelně jsem začínal nějakým panelem, který jsem po půl roce kroucení kolejí zavrhl. Přece jen obývák není nafukovací a je nás pět. Další vývoj šel přes hybrida s panelem a ocáskem do koncové trati. Nakonec jsem zvolil tvar L. Nejhezčí by bylo jezdit v půl metrovém pruhu, ale jízda tam a zpět by asi děti tolik nebavila. Tak jsem se pustil do šílenosti, kterou tu předkládám ochotným kritikům. Provoz bude analogový vzhledem k množství vozidel a výhybek, které mám z dob dávno minulých.
Základem je nádraží na jednokolejné trati s odbočkou do koncového nádraží. Hlavní trať na obou koncích mizí v tunelu, v rozšíření jsou oblouky, které vedou do skrytého nádraží asi o pěti kolejích. Vlevo je průmyslová zóna na periferii kde se bude prolínat kousek města a několik továren (hrozné binec). Vpravo bude jen krajina snad s nějakým stavením. Hlavní trať bude elektrifikována, mimo vlečky.
Vedlejší trať bude ukončena nádražím, kde bude jen nějaký uhelný sklad a nádražní budova se skladem.
Předpokládám provoz v 70. letech v DDR vzhledem k vozovému parku. Krajina bude řešena střízlivě bez skalních masivů, vedlejší trať na náspu, kolem pole, pastvina. Tunel jsem nucený strpět z provozních důvodů. Pietně ho skryje les.
Pokud by Vás něco napadlo, budu velice rád. Hlavně koncová stanice se bude ještě asi nějak vyvíjet s ohledem na stavby. Rozměry jsou v milimetrech
, měřítko pdf souboru je 1:20. Je to malováno v CADu, tak prosím o shovívavost.
http://sklad.souboru.cz/index.php?p=download&hash=mqm39Ur5P0tp