HOe

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Příspěvekod stefanelmont » stř 14 bře, 2007 7:41 pm

Poloměr mi myslím ani tak nepálí - min mám 500 mm , ale spíš Peco výhybky HOe.
Uživatelský avatar
stefanelmont
 
Příspěvky: 130
Registrován: pon 13 lis, 2006 8:29 pm
Bydliště: Beroun

Příspěvekod Houmr » čtv 15 bře, 2007 2:37 pm

Mě u toho poloměru jde o to, že bych si třeba udělal vlečku a někde ve skryté části ji potřeboval otočit, tak jaký nejmenší poloměr budu moci udělat :?:
Uživatelský avatar
Houmr
 
Příspěvky: 1324
Registrován: sob 07 říj, 2006 5:44 pm
Bydliště: Bukovice

Vyhybky HOe

Příspěvekod MaHa » pát 16 bře, 2007 6:47 pm

stefanelmont píše:Poloměr mi myslím ani tak nepálí - min mám 500 mm , ale spíš Peco výhybky HOe.

Nemám s nimi žádného problému, ani u nejmenšího poloměru odbočení. Snad někde nějaký je :?:
MaHa
 
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01 lis, 2006 10:09 pm
Bydliště: Šalingrad-Brno

Min. poloměr HOe

Příspěvekod MaHa » pát 16 bře, 2007 6:55 pm

Houmr píše:Mě u toho poloměru jde o to, že bych si třeba udělal vlečku a někde ve skryté části ji potřeboval otočit, tak jaký nejmenší poloměr budu moci udělat :?:

Stále jsi ještě nenapsal s čím budeš jezdit. Pokud použiješ modely vozidel z průmyslových drážek, tak se na 30cm v pohodě otočíš(na 30cm projede i U37(Liliput) a TU47(pojezd BR118 PIKO) bez problémů). Na menší poloměr se hůř ta flexka ohýbá. :?
MaHa
 
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01 lis, 2006 10:09 pm
Bydliště: Šalingrad-Brno

Re: Ještě dotaz

Příspěvekod MaHa » pát 16 bře, 2007 6:57 pm

stefanelmont píše:V katalogu Lilliput 2004 je pod katalogovým číslem E200531 vyobrazen parní bagr .
Má někdo informaci o tom , jestli byl tento bagr vyroben , nebo ne ?

Jirka

Fotka pochází z malodráhy KBK(Beroun) :wink:
MaHa
 
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01 lis, 2006 10:09 pm
Bydliště: Šalingrad-Brno

Příspěvekod stefanelmont » pát 16 bře, 2007 7:18 pm

To já vím , mám publikaci doma . Já měl na mysli , jestli to Euroforce vyrobilo jako model , nebo ne . Protože jsem o modelu nedokázal nic zjistit .
Uživatelský avatar
stefanelmont
 
Příspěvky: 130
Registrován: pon 13 lis, 2006 8:29 pm
Bydliště: Beroun

Příspěvekod MaHa » pát 16 bře, 2007 7:33 pm

stefanelmont píše:To já vím , mám publikaci doma . Já měl na mysli , jestli to Euroforce vyrobilo jako model , nebo ne . Protože jsem o modelu nedokázal nic zjistit .

S Euroforce je "těžká práce" zde je potřeba kouknout se na jejich stránky
a napsat jim E-mail nebo zkusit zavolat. Já čekal na objednané modely rok a jěště jsem je musel popoháhět aby to nevyprodali. :roll:
MaHa
 
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01 lis, 2006 10:09 pm
Bydliště: Šalingrad-Brno

Příspěvekod stefanelmont » pát 16 bře, 2007 7:42 pm

Sice jsem nevolal , ale jinak jsem nikde o bagru nic nenašel .
Modely , co mají v nabídce , a změny na stránkách jsou dost časté , po objednání dorazily asi během čtyř dnů , takže z mé strany docela bez problémů .
Uživatelský avatar
stefanelmont
 
Příspěvky: 130
Registrován: pon 13 lis, 2006 8:29 pm
Bydliště: Beroun

Bagr KBK v HOe

Příspěvekod MaHa » ned 18 bře, 2007 9:45 am

stefanelmont píše:Sice jsem nevolal , ale jinak jsem nikde o bagru nic nenašel .
Modely , co mají v nabídce , a změny na stránkách jsou dost časté , po objednání dorazily asi během čtyř dnů , takže z mé strany docela bez problémů .

Zeptat se jich E-mailem nebo zavolat jim zda je a bude nebo ne.
MaHa
 
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01 lis, 2006 10:09 pm
Bydliště: Šalingrad-Brno

Příspěvekod stefanelmont » ned 01 dub, 2007 4:11 pm

Ještě dotaz .
Komu doma fungují výhybky Peco s přestavníky Peco a je spokojen ? ( I na HO , najen HOe ) .
Vyzvedl jsem si u p. Daleckého koleje HOe , výhybky , přestavníky , kontakty a jal se to poskládat dohromady .
Když jsem si po smontování v ruce " křísl " dráty na přehození , byl jsem překvapen tou šílenou ránou a následným zákmitem ( jako silový stykač tak 25A těsně před smrtí ) , ale myslel jsem si , že nedokážu rukou vygenerovat ten správný impuls .
Po montáži všech přestavníků jsem to napojil na dekodér příslušenství LDT bez výstupních relátek .
LDT jde po chvíli do kytek , neboť tu zátěž prostě nezvládá .
Na řadu přišel LS150 , který sice zátěž zvládá dobře , ale stejně nevygeneruje potřebný impulz . Nastavení délky výstupního impulzu je jedna věc , ale problém je ten , že ten čas běží až od okamžiku uvolnění tlačítka na ovladači - takže i nastavení 0,1s není nic platné , protože se k tomu přičte čas zmáčknutého tlačítka .
A přestavník si krásně ani ne zavrčí , ale zařve . Montáž zespodu přes pomocné kontakty . Řekl jsem si , že nemám asi správně usazený přestavník a tak jsem 1 výhybku vykuchal a přestavník přidělal přímo na ni . Výsledný efekt byl , že to řvalo asi tak o 5% míň .
Pružina ven a motorický přestavník Conrad . Je to zticha a funguje to .
Na Ho mohou být délkové poměry při přestavení jiné , takže se ten zákmit asi nemusí projevit ??? Nebo je to obecný jev ???

Omlouvám se za román , ale abych nastínil situaci , jinak to nešlo .

Předem děkuji za vaše poznatky .

Jirka
Uživatelský avatar
stefanelmont
 
Příspěvky: 130
Registrován: pon 13 lis, 2006 8:29 pm
Bydliště: Beroun

Příspěvekod MaHa » pon 07 kvě, 2007 4:28 pm

stefanelmont píše:Ještě dotaz .
Komu doma fungují výhybky Peco s přestavníky Peco a je spokojen ? ( I na HO , najen HOe ) .
Vyzvedl jsem si u p. Daleckého koleje HOe , výhybky , přestavníky , kontakty a jal se to poskládat dohromady .
Když jsem si po smontování v ruce " křísl " dráty na přehození , byl jsem překvapen tou šílenou ránou a následným zákmitem ( jako silový stykač tak 25A těsně před smrtí ) , ale myslel jsem si , že nedokážu rukou vygenerovat ten správný impuls .
Po montáži všech přestavníků jsem to napojil na dekodér příslušenství LDT bez výstupních relátek .
LDT jde po chvíli do kytek , neboť tu zátěž prostě nezvládá .
Na řadu přišel LS150 , který sice zátěž zvládá dobře , ale stejně nevygeneruje potřebný impulz . Nastavení délky výstupního impulzu je jedna věc , ale problém je ten , že ten čas běží až od okamžiku uvolnění
tlačítka na ovladači - takže i nastavení 0,1s není nic platné , protože se k tomu přičte čas zmáčknutého tlačítka .
A přestavník si krásně ani ne zavrčí , ale zařve . Montáž zespodu přes pomocné kontakty . Řekl jsem si , že nemám asi správně usazený přestavník a tak jsem 1 výhybku vykuchal a přestavník přidělal přímo na ni . Výsledný efekt byl , že to řvalo asi tak o 5% míň .
Pružina ven a motorický přestavník Conrad . Je to zticha a funguje to .
Na Ho mohou být délkové poměry při přestavení jiné , takže se ten zákmit asi nemusí projevit ??? Nebo je to obecný jev ???

Omlouvám se za román , ale abych nastínil situaci , jinak to nešlo .

Předem děkuji za vaše poznatky .

Jirka

Ptej se Libora Schmidta , který nejenže má v nabídce sortiment PECO, ale i nabízí DCC Lenz a Zimo (je tam také tel. číslo). Takže si klikni zde: http://www.volny.cz/libor.schmidt/ a volej nebo E-mailuj.
MaHa
 
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01 lis, 2006 10:09 pm
Bydliště: Šalingrad-Brno

Příspěvekod user_13 » pon 03 zář, 2007 8:05 pm

Ten zmiňovaný bagr s velkou pravděpodobností není z KBK, ale ex Solvayovy lomy. Sice je to foto z publikace KBK, ale pod fotografií nikdo netvrdí, že z trati KBK. V Solvay skansenu Barbora je pod touto fotografií uvedeno, že pochází z Paraplete. Na tom, že je parádní a že by se hodil i do lomů KBK to samozřejmě nic nemění.
user_13
 

Předchozí

Zpět na Modelové kolejiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků