Stránka 1 z 1

Dotaz ohledně německé železniční signalizace

PříspěvekNapsal: úte 10 bře, 2009 2:01 pm
od Doja
Je zde prosím nějaký odborník na německou železniční signalizaci. Jde mě konkrétně o umístění mechanické signalizace "Sperrsignal" sloužící při posunu vlaků v depech či nádražích. Nevím přesně jak toto návěstidlo umístit, jakým směrem (k depu, nebo od něj). Zde je odkaz, jak vypadá
http://www.model-lights.com/product_inf ... ignal.html

Děkuji

PříspěvekNapsal: úte 10 bře, 2009 2:31 pm
od JBr
Je to tzv. uzavera koleje. Nevim jak v Nemecku, ale u nas plati pro jizdu vlaku i pro posun. V pripade depa by asi byla ekvivalentem klasicke ranzirky a povolovala by posun z depa.

Jinak se pouziva stejne jako vlozena navestidla - ve slozitejsi stanici s velkym poctem koleji, ktere jsou osazeny jen skupinovymi odjezdovymi navestidly. Vlozaky/uzavery pak jednoznacne urcuji ze ktere koleje je postavena vlakova nebo posunova cesta. Hezky priklad na oboji by mela byt stanice Sokolov (pokud jeste jeji podoba souhlasi s plankem co mam), kde by na jednom zhlavi mely byt vlozena navestidla a na druhem uzavery.

PříspěvekNapsal: úte 10 bře, 2009 2:34 pm
od milan ferdián
Nejlepší zdroj informace jsou publikace "Das grosse Anlagenbuch fur die Modelleisenbahn"/Gunter Fromm/transpress/1988 nebo "Die modell 3 eisenbahm"/Gerhatd Trost/transpress/1973.

Co se týká tvé otázky.gleissperrsignale bylo u malých lokomotivních dep umístěno jen před vjezdem do depa.U větších dep ,taktéž před vjezdem do depa ,ale i z vnitřních odjezdových kolejí z depa a to samostatně u každé koleji.

PříspěvekNapsal: úte 10 bře, 2009 3:09 pm
od maayaa
podle toho,co se píše tady http://translate.google.com/translate?p ... ry_state0= je to něco mezi výhybkovým návěstidlem,vyčkávacím návěstidlem a seřaďovačkou,nejspíš se umisťuje podobně jako vyčkávací návěstidlo

PříspěvekNapsal: stř 11 bře, 2009 7:25 am
od Doja
Pánové děkuji za info. Již tedy vím jak tuto signalizaci umístím.