Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Zlámalík píše:Já mám možná blbý dotaz - mrazírny a budova s tolika okny? Tak pravda, nemusí to být zrovna sklad mraženého zboží...
Vladimír_B píše:Okna nevadí, původně mohla být budova čímkoliv jiným - třeba přádelnou. Ale nemělo by býti vidět skrz patro. A taky by budova neměla být vytápěná moc okny sluníčkem, příp. zatřít?. Předpokládám, že do pater byly vestavěny mrazící boxy (n.p. Frigera Kolín )a ta okna tam mohli zůstat kvůli uličce třeba. Dále mi tam chybí výtah a schodiště. Výtahovou šachtu bych udělal svislý hranol se strojovnou na vrchu, jednoduše zvenku přilepený k budově. Mnohde to ve starých průmyslových areálech bylo k vidění. Dále bych objekt doplnil - opět ošklivým krabicoidním přístavkem - o objekt čpavkoveho hospodářství. Tedy jedná se o kompresorovnu s dílnou údržby, která má na střeše tak typickou chladící mini věž o šestibokém průřezu - bokorys, půdorys je kruh. Pro inspiraci si můžete najít reportáž ze starého zimního stadionu, kde se ještě topí, pardon chladilo NH4. Výjimečně může dorazit i cisterna se čpavkem. Případně ještě přístavek doplnit malou kotelnu, sociální budovou a trafostanicí s rozvodnami VN/NN - profesní deformace ta druhá malá budova je něco takového původně? Ta druhá kolej nevadí. Nic není nemožné. Nakonec to může být i jiný závod, nebo další provoz mrazíren, balírna, sklad papírových obalů... Ale třeba garáže už bych tam nedělal. O dopravu se postará místní ČSAD, netřeba míti vlastní autodopravu. Osobně bych spíše ty dvě koleje vedl souběžně vedle sebe a natáhl je až za velkou budovu a udělal bych tam rampy skoro až námezníku. Hadovité vedení není nemožné, ale je spíše efektní než efektivní...
Moc se mi nelíbí dvě věci. Kilometry hladových opěrných zdí, přijde mi to zbytečné. Ano, můžeme se s tím ve skutečnosti setkat, třeba v Chuchli, ale tam to drží obrovský kopec. A chybí Vám tam schody od nádraží. Spousta lidí jezdila do práce vlakem či busem. Schodiště jsem nakonec na fotce našel...
Druhak ten autobusák, nwm kam autor dobově míří, ale více dobové je provedení čelní zubové. Výhodou je, že to zabere méně místa. Celkem překvapivě se RTO dožilo na linkách 80. let kvůli potřebě tahání vleků. Kvůli dlouhému čekání na čabajky, či české harmoniky...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků