Stránka 2 z 3

PříspěvekNapsal: pon 14 pro, 2009 6:56 pm
od StaraPakna
nu nádhera.... 8) Bych taky chtěl... :oops: :wink:

PříspěvekNapsal: ned 20 pro, 2009 6:24 pm
od chameleon
Radek píše:Probrala se tu už spousta plánků, ale ukázek realizace je jako šafránu. Chameleon věrný svému nicku stojí nenápadně v koutě a to je myslím škoda.
http://jirkovott.rajce.idnes.cz/Stavba_Kolejiste/
Klidně se chlub, když je čím :wink:


Radku, díky moc za příspěvěk! :D Moc mě potěšil, budu se snažit, abych trochu pokročil a bylo čím se chlubit :wink:

PříspěvekNapsal: stř 24 bře, 2010 6:51 pm
od milan ferdián
Jak jistě všichni víte Jirka alias chameleon staví no a já se Jiřímu trochu snažím jeho kolejiště vyšperkovat.Zde uvádím jen podklady z kterých čerpám pro krajinu Jirkového kolejiště.Pozor na modelu kolejiště je epocha VI a píše se rok 2010.. :D A to neví ,že jsem mu kolejově něco připravil s čím vůbec určitě nepočítá... :D :D :D
Zde podklady krajiny...Jo ten hotel stojí naproti nádraží u Jirky i s okolím a točeným pivem ..

Obrázek
Obrázek

PříspěvekNapsal: pon 29 bře, 2010 3:05 am
od milan ferdián
žst.NADĚJE/FALLER_CAR_SYSTEM_TT/1:120_3300*600_PILZ/TILLIG/15°_chameleon

S laskavým svolením autora...
Zatím bez povídání,ale ve zkratce.Epocha VI,od DB jezdí až do českého vnitrozemí DESIRA.Kolejiště má přechodovou pohraniční stanici NADĚJE .Kusá kolej u staniční budovy slouží pro příjezdy a odjezdy DESIR .Hladina vody je v rovině ,takže žádné opačné spády atd.Na webu jsem našel řešení ,jak zakrýt klesající trať do smyčky.Provoz lze zajistit tak,že můžou jezdit tři až čtyři soupravy.
1)Smyčka-žst.NADĚJE
2)žst.NADĚJE- DB
3)žst.XXX-zastávka-horní stanička
4)žst.NADĚJE-žst.XXX-zastávka-horní stanička

Na silnicích provoz FALLER/CAR/SYSTEM
První okruh_autobusy
Druhý okruh _nákladní automobily z pivovaru
Třetí okruh_osobní automobilová doprava
Čtvrtý okruh_totožný s autobusy,ale silniční nákladní vozidla

Obrázek

PříspěvekNapsal: pát 02 dub, 2010 8:30 pm
od chameleon
Milý Milane, :wink:
děkuji ti ještě jednou za tvůj plánek. Je vynikající, pro mě srdcová záležitost, a jsem moc rád, že jsi mi pomohl dotáhnout toto kolejiště do konce.

Zde další náhledy z Milanovo dokumentace:
Nadeje_0001_LR.jpg
Nadeje_0001_LR.jpg (77.3 KiB) Zobrazeno 6889 krát

FALLER_CAR.jpg
FALLER_CAR.jpg (151.96 KiB) Zobrazeno 6889 krát

Nadeje_rez_LR.jpg
Nadeje_rez_LR.jpg (57.6 KiB) Zobrazeno 6889 krát

PříspěvekNapsal: sob 17 dub, 2010 12:39 pm
od milan ferdián
A je tu konec,pro mě byl již skoro nedosažitelný,snad Jirka bude spokojen :wink: Jestli Jiří zde něco zveřejní ,to již bude záležet na něm .


Já jen uvedu doplněk..

Obrázek

Re:

PříspěvekNapsal: stř 08 zář, 2010 5:47 pm
od chameleon
milan ferdián píše:A je tu konec,pro mě byl již skoro nedosažitelný,snad Jirka bude spokojen :wink: Jestli Jiří zde něco zveřejní ,to již bude záležet na něm .
:wink: trochu dokumentace jsem donahrál do příspěvku výše..

Ještě na ukázku skříň na moduly:
skrin.jpg
skrin.jpg (63.22 KiB) Zobrazeno 7057 krát

Nyní mám v plánu boxy modulů ještě dotěsnit silnější průhlednou fólií nalepenou po stranách na jednotlivé "chlívky" suchým zipem - snad to bude prachuvzdorné...

Re: TT 300x60cm -> 330x60cm

PříspěvekNapsal: pon 01 lis, 2010 5:13 pm
od chameleon
Prosím, mohli by jste mi zkontrolovat návěstidla?
- nevím, jestli mám ještě pro posun v hl. nádraží přidat na všechny kusé koleje a zaústěné tratě na vjezdu trpasličí modro-bílé /naproti velkým návěstidlům/...anebo by to už bylo přehnané?
- asi ještě zruším vjezdové návěstidlo na hl. trati za tunelem - že bude jakoby v tunelu..
- epocha téměř současnost, nevíte kdo vyrábí hezká světelná návěstidla? :wink: /mechanická jsem již nakoupil.../
Díky j.
PS: světelná návěstidla v hl. nádraží být musí, bez světýlek by to asi bylo rozumnější ALE .... :)

Re: TT 300x60cm -> 330x60cm

PříspěvekNapsal: pon 01 lis, 2010 5:31 pm
od mlha
návěstidla ažd dělá Jara Novotný,http://www.njmodely.cz/

Re: TT 300x60cm -> 330x60cm

PříspěvekNapsal: pon 01 lis, 2010 6:04 pm
od 123.marek
chameleon píše:Prosím, mohli by jste mi zkontrolovat návěstidla?
- nevím, jestli mám ještě pro posun v hl. nádraží přidat na všechny kusé koleje a zaústěné tratě na vjezdu trpasličí modro-bílé /naproti velkým návěstidlům/...anebo by to už bylo přehnané?
- asi ještě zruším vjezdové návěstidlo na hl. trati za tunelem - že bude jakoby v tunelu..
- epocha téměř současnost, nevíte kdo vyrábí hezká světelná návěstidla? :wink: /mechanická jsem již nakoupil.../
Díky j.
PS: světelná návěstidla v hl. nádraží být musí, bez světýlek by to asi bylo rozumnější ALE .... :)


k té stanici:1)všude máš odjezdová návěstidla,ovšem na manipulačních kolejích nemají co dělat(na mn.kolej je zakázáv vjezd i odjezd vlaku-až na vyjímky uvedené tuším v SJŘ).Tam by měli být seřaďovací návěstidla.

2)na konci stanice by ta návěstidla vůbec být nemusela(?),ale to ať poradí zkušenější

Re: TT 300x60cm -> 330x60cm

PříspěvekNapsal: pon 01 lis, 2010 6:13 pm
od JBr
Pekna navestidla v TT dela pan Nemecek (katalog je u lokopina). Dela klasicke s draty, s draty v patici a v patici s dekoderem S-COM.

Vjezdove navestidlo bych osobne nerusil, ale posunul ho bliz stanici, hned za most. Ta horni kolej u lokalky je u rampy (manipulacni) nebo to je kusa dopravni kolej a vedle ni je nastupiste? Pokud by byla manipulacni, tak by tam nebylo odjezdove navestidlo. Co se tyce osazeni stanice ranzirkami, zalezi co jake zabezpecovaci zarizeni budes "mit" ve stanici, jak se budou prestavovat vyhybky atd. Nejak z planku nemuzu vykoukat, jestli mas na levem zhlavi stavedlo nebo ne. To taky pripadne muze hrat roli. Nejlepsi je inspirovat se nejakou realnou stanici, ja jsem si pro potreby sveho kolejiste vybral Dobris.

Pokud bych "vzor Dobris" aplikoval na tvoje kolejiste, tak leve zhlavi by melo vyhybky stavene dalkove z ustredniho stavedla mechanickeho ZZ, prave zhlavi pak vyhybky stavene rucne. Posun na levem zhlavi by se ridil ze stavedla v dopravni kancelari, takze by ve smeru do stanice pred zhlavim bylo seradovaci navestidlo na hlavni trati i na te dlouhe manipulacni (vleckove?). Ta by krome jineho byla nejspis i osezana vykolejkami, ktere by z obou stran kryly silnicni prejezd. Vyhybku k remize bych udelal taky stavenou rucne, trvale zamcenou do odbocky a kolej od remizy bych osadil vykolejkou. Na pravem zhlavi by zadne ranzirky nebyly a i cestova navestidla u dopravnich koleji by mela jen cervenou a misto bile jen prazdne misto, pripadne by tam vubec nebyla a cesta by byla ukoncena navesti konec vlakove cesty na nameznicich. Tam kde by se stavelo rucne, by se posunovalo na praporek.

Re: TT 300x60cm -> 330x60cm

PříspěvekNapsal: úte 02 lis, 2010 6:17 am
od radekkrupka
JBr píše:Pekna navestidla v TT dela pan Nemecek (katalog je u lokopina). Dela klasicke s draty, s draty v patici a v patici s dekoderem S-COM.

Přidám odkaz, návěstidla jsou pěkná a jsou k vidění na burze...

http://www.mtbbus.cz/scom/index.htm

Re: TT 300x60cm -> 330x60cm

PříspěvekNapsal: úte 02 lis, 2010 6:31 pm
od chameleon
123.marek píše:k té stanici:1)všude máš odjezdová návěstidla,ovšem na manipulačních kolejích nemají co dělat
já mám právě všechny koleje dopravní...páč jich ve stanici moc nemám a obávám se, že kdybych udělal třeba ze spodní koleje manipulační, tak při čilém provozu na obou tratích bych nádraží často ´zahltil´

JBr píše:Vjezdove navestidlo bych osobne nerusil, ale posunul ho bliz stanici, hned za most.
OK, posunu, bude lépe vidět :wink: Původně jsem se ale obával, abych neměl záhlaví moc krátké...

JBr píše:Ta horni kolej u lokalky je u rampy (manipulacni) nebo to je kusa dopravni kolej a vedle ni je nastupiste? Pokud by byla manipulacni, tak by tam nebylo odjezdove navestidlo.
je to kusá manipulační do stavebnin/volné skládce.. Já to odjezdové návěstidlo myslel jako společné pro obě dopravní koleje ve staničce.. Takže raději odjezdové úplně pryč? (občas se mnou budou jezdit synovci a těm by se líbilo odjíždět podle návěstidla..)

JBr píše:Co se tyce osazeni stanice ranzirkami, zalezi co jake zabezpecovaci zarizeni budes "mit" ve stanici, jak se budou prestavovat vyhybky atd. Nejak z planku nemuzu vykoukat, jestli mas na levem zhlavi stavedlo nebo ne. To taky pripadne muze hrat roli. Nejlepsi je inspirovat se nejakou realnou stanici, ja jsem si pro potreby sveho kolejiste vybral Dobris.
Ano, na levém zhlaví bude stavědlo. A ta Dobříš je přesně příklad, jak by se mi to líbilo :wink:

Tak jsem to trošku dle tebe upravil a takhle by to mohlo zůstat? A díky JBr za pomoc :wink:

PS: díky mlha a radekkrupka za tipy!

Re: TT 300x60cm -> 330x60cm

PříspěvekNapsal: úte 02 lis, 2010 6:39 pm
od milan ferdián
Jestli se nepletu tak na pravém zhlaví,z druhé strany by měli být světelná seřaďovací návěstidla.Jedná se o kusé koleje manipulační.

Re: TT 300x60cm -> 330x60cm

PříspěvekNapsal: úte 02 lis, 2010 7:38 pm
od JBr
chameleon píše:je to kusá manipulační do stavebnin/volné skládce.. Já to odjezdové návěstidlo myslel jako společné pro obě dopravní koleje ve staničce.. Takže raději odjezdové úplně pryč? (občas se mnou budou jezdit synovci a těm by se líbilo odjíždět podle návěstidla..)


Neeee, to jsme se nepochopili, ja celou dobu mluvil o hlavni stanici :) Myslena byla ta kusa kolej, ze ktere se da odjet na lokalku. Jinak samozrejme na lokalkove stanici to navestidlo muze zustat tak jak bylo predtim.

Jestli na levem zhlavi hlavni stanice budes mit stavedlo, pak mozna ty ranzirky nejsou ani nutne a posun by mohl davat signalista praporkem, takze si vyber :)

milan ferdián píše:Jestli se nepletu tak na pravém zhlaví,z druhé strany by měli být světelná seřaďovací návěstidla.Jedná se o kusé koleje manipulační.


To je prave to misto, kde podle me zalezi jake je SZZ a jak se prestavuji vyhybky. Treba prave ve zminovane Dobrisi zadne ranzirky nejsou, protoze vsechny vyhybky na koncovem zhlavi jsou stavene rucne, tudiz k posunu je potreba posunovac a posunuje se na praporek.