Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
JBr píše:Ahoj,
prvni vec - mas spatne poradi svetel na odjezdech z velke stanice. Shora by to melo byt zelena, cervena, bila, zluta.
Co se tyce "skryte" predvesti, tak pokud ma predvestit navest na vjezdovem navestidle velke stanice, tak musi mit i zelenou. Pokud na vjezdovem navestidle sviti jen horni zluta (tj. navest vystraha), pak je na predvesti volno, tedy sviti zelena. Pokud bude svitit horni i spodni zluta, tj. 40 km/h a vystraha, pak bude na predvesti blikat zlute svetlo. Pokud bude na vjezdu stuj, tak bude predvest svitit zlute.
U lokalkove koncove stanice bych se vykaslal na odjezdove navestidlo u kazde koleje a nechal bych jen jedno skupinove, ale v zasade je to na tobe.
Když já tam potřebuju na té předvěsti vidět, jestli za tunelem už musím stát nebo v klídku dojet do stanice...Z tunelu je to k vjezd.náv. jen pár metrů a podle mě ani ze 40km/h by se to neubrzdilo..mnitka píše:V tomto případě by jistě na vjezdovém zhlaví byla rychlost omezena na 40 km/h, předvěst je možno nahradit tabulkou s křížem.
chameleon píše:Díky moc.
Jen jedna věc, já myslel, že mi nikdy nemůže svítit na vjezdu jen horní žlutá - páč do stanice není možný vjezd napřímo, jen odbočkou.. Takže vlastně by předvest jen blikala či svítila žlutě jak píšeš. Nebo i tak mám pořídit předvest žlutá+zelená?
D píše:chameleon:
Měl bych ještě připomínku k výkolejkám. Ta u výtopny by měla směřovat od hlavní tratě. Obě výkolejky bych dal těsně za seřaďovací trpasličí návěstidla (ta by mohla být na poloze výkolejky závislá).
DannyK píše:D píše:chameleon:
Měl bych ještě připomínku k výkolejkám. Ta u výtopny by měla směřovat od hlavní tratě. Obě výkolejky bych dal těsně za seřaďovací trpasličí návěstidla (ta by mohla být na poloze výkolejky závislá).
Proč by musela být výkolejka u topírny? Není důvod, postavením výhybek lze zajistit nerušený provoz po dopr. kolejích.
milan ferdián píše:Dokud lokomotivní depo bylo napojeno na manipulační (objízdnou)kolej,tak vše bylo v pořádku.V dnešní době,kdy tyto remízy již slouží pro traťovku nebo pro muzejní účely a navazující kolej se změnila z manipulační na dopravní,tak je krytá právě výkolejkou.Kdyby jsi četl doprovodný příběh k tomuto kolejišti,tak by jsi věděl proč.
JBr píše:milan ferdián píše:Dokud lokomotivní depo bylo napojeno na manipulační (objízdnou)kolej,tak vše bylo v pořádku.V dnešní době,kdy tyto remízy již slouží pro traťovku nebo pro muzejní účely a navazující kolej se změnila z manipulační na dopravní,tak je krytá právě výkolejkou.Kdyby jsi četl doprovodný příběh k tomuto kolejišti,tak by jsi věděl proč.
Milane, ale na tom planku vyse na strance je kolej, do ktere je zaustena kolej od remizy, naznacena jako manipulacni - jsou na ni ranzirky.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků