petrh píše:normalne musim ti dat pochvalu, ty jsi jeden z mala, co proste kdyz se mu hodi navrh tak se jim inspiruje:)
Dík
petrh píše:myslim, ze milan bude mit urcite radost:) jen ja bych tam tu treti kolej nedaval a pripadne bych mozna uvazoval o napojeni pres spodni tunel na kousek sire trati?
Počítám s tím, že tohle kolejiště bude jednou sloužit jako vratná smyčka pro něco většího, takže skrytá část bude navíc doplněná o dvě výhybky přes které se jednou ta smyčka uzavře.
petrh píše:edit: a moc mi nesedi to vecko v pravem hornim rohu, mozna bych tam nechal jen jednu kusou spolu s tou tovarnou
Tohle promyslím - továrna se asi na panel nevejde celá, předpokládal jsem, že tohle bude její část. Možná to zní hloupě, ale tak nějak mi tam dvě koleje sedly, na jedné plošiňák s ocelí a kulatina s dřevem, na druhé Ztky na hotové výrobky. Uvidím při pokládce, jestli to není moc a jestli jsou koleje jakž takž dlouhé...
Michal Šuhajda píše:Myslím, že třetí kolej není na škodu, akorát bych asi zrušil jednu z těch tří kusých kolejí na konci kolejiště, Nejspíš tu nejvíc "nahoře" ať zbyde trošku víc místa na optické oddělení tunelu s odbočkou a stanice.
Jj, tohle je oříšek... dost jsem nad tím přemýšlel a asi tuhle část nádraží upravím až při pokládce kolejí. Mám pocit, že bych se tím připravil o dost délky koleje s kterou počítám pro osobní dopravu (semo tamo se tam zjeví naleštěná pára a tři rybáky s jízdou nostalgie...)
Napadlo mě, že k opticky většímu místu by mohlo pomoci přesunutí staniční budovy do oblouku, ke kusé koleji bych dal maximálně skladišťátko, možná jen cestu a nějaké to železniční smetí, pak by tam bylo cca 20 cm pro lesík a svah...