Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
pudl píše:Pokud chceš co nejdelší koleje,zkus místo vyhýbek použít přesuvnu nebo segmentovou točnu.Na některém fóru už to bylo zmiňováno.Je to řešení,které se mi líbí.
vlastimil vašíček píše:na tomhle prostoru s tolika kolejema toho s délkou moc nevyřeší.dalo by se to vyřešit, ale to by musel stanici natáhnout na dva kusy. zhlaví by tím pádem bylo na jiném modulu
maayaa píše:To Se2 by mělo být před tou výkolejkou(asi Vk1),a pokud je ten přejezd s nějakou signalizací tak by obě Se měly být před ním
marek píše:Další možnou variantou je namísto Se2 umístit další výkolejku Vk3 - občas i ve skutečnosti k vidění, zřejmě je to levnější než návěstidlo. Spíše bych rozmýšlel, zda tu Se1 nešoupnout až za přejezd, aby šel tento uvolnit, zatímco posunující díl bude u označníku - nevím, kolik místa mezi hrotem V1 a přejezdem vlastně je.
marek píše:U koleje 5a bych možná očekával volnou skládku a (zbytky) skladiště, aby bylo možno odbavovat i zásilky drobnách zákazníků a nejen tu vlečku.
maayaa píše:No to nevim,možná kdyby ta vlečka byla hooodně dlouhá a navíc ve stanici by nebylo tolik návěstidel.Ony by se i Sc1 a 3 nejspíš nahradily návěstí ''konec vlakové cesty''(námezník s červeným pruhem)a místo L1 a 3 by bylo skupinové návěstidlo
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků