Kam s rozpojovaci

Kolegove, predstavivost nemam, praxi (i znalosti) s tim, jak se organizuje posun nulovou. Potreboval bych pomoci s rozmistenim statickych rozpojovacu. Nadrazi viz orientacni planek:
puvodni funkce koleji viz schema:
Stanice je to odbocna, regionalni trat s odbockou "do kopcu" ke koncovemu nadrazi s vleckou (predpoklad: drevozpracujici zavod, pila; uvidime). Po "hlavni" (regionalni; v udoli vede usek dvojkolejky) se predpoklada i provoz rychlikove soupravy (skonci ve skrytaku), koncova "kopcova" stanice ma prostor tak loko + 2Y, takze asi motoraky/mensi soupravy, mozna by se tady obcas i odpojil pripojny vuz "mimo spicku".
Rozpojovace budou staticke, vzhled 'skoro jako' dreveny prechod pres koleje, pohon zespoda servem. Muzu je samozrejme naflakat na konce vsech koleji - ale je to ucelne ? Za rady a komentare k jak se v tomhle asi tak organizuje posun dekuji velmi.
Jinak pokud by se chtelo nekomu se zasnit, a vycucat si z prstu nejaky nastrel provozu ("grafikon" - s rezervou prosim) v tom kolejisti jako inspiraci, bylo by to prima voditko.
puvodni funkce koleji viz schema:
Stanice je to odbocna, regionalni trat s odbockou "do kopcu" ke koncovemu nadrazi s vleckou (predpoklad: drevozpracujici zavod, pila; uvidime). Po "hlavni" (regionalni; v udoli vede usek dvojkolejky) se predpoklada i provoz rychlikove soupravy (skonci ve skrytaku), koncova "kopcova" stanice ma prostor tak loko + 2Y, takze asi motoraky/mensi soupravy, mozna by se tady obcas i odpojil pripojny vuz "mimo spicku".
Rozpojovace budou staticke, vzhled 'skoro jako' dreveny prechod pres koleje, pohon zespoda servem. Muzu je samozrejme naflakat na konce vsech koleji - ale je to ucelne ? Za rady a komentare k jak se v tomhle asi tak organizuje posun dekuji velmi.
Jinak pokud by se chtelo nekomu se zasnit, a vycucat si z prstu nejaky nastrel provozu ("grafikon" - s rezervou prosim) v tom kolejisti jako inspiraci, bylo by to prima voditko.