Sklopný panel TT

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Sklopný panel TT

Příspěvekod martin-tt » pát 19 led, 2024 8:40 am

Vážení kolegové,

rád bych Vám představil své kolejiště, které stavím na sklopném panelu. Jedná se o kolejiště v měřítku 1:120 TT o rozměrech 220 x 115 cm.
Popis: Kolejivo Tillig, výhybky EW 2 a obloukové vlastní výroby ze stavebnice Tillig. Ovládání lokomotiv je digitální pomocí LENZ setu 100, ovládání příslušenství - Zhlavík V-2.3 (výhybky, návěstidla Němeček); ovládání výhybek - motorický přestavník Tillig; modul železničního přejezdu PR3; osvětlení budov a lampičky (Dominik) pomocí stabilizovaného zdroje 12V. Provozuji vozy a lokomotivy ČSD, ČD a ČD Cargo.
Trať: Dva na sobě nezávislé okruhy (vnější elipsa, vnitřní falešná osmička). Pro někoho nezajímavá trať, ale já jsem to tak to chtěl a jsem spokojený. Nejsem odborník na železnici, neznám normy ani drážní pravidla, takže se předem omlouvám za případné nesrovnalosti. Kolejiště jsem stavěl jako laik, cestující vlakem, který se snaží pochytit a pochopit železniční provoz, a přenést ho do zmenšeného měřítka. Kolejiště zdaleka není hotové a je spousta věcí, které postupně doplňuji.
Přílohy
1_P1110414u.JPG
2_IMG_20230716_060937.jpg
3_P1110385u.JPG
martin-tt
 
Příspěvky: 186
Registrován: stř 26 led, 2011 11:37 am
Bydliště: Ostrava

Re: Sklopný panel TT

Příspěvekod martin-tt » pát 19 led, 2024 8:42 am

A ještě další obrázky.
Přílohy
5_P1110380 - kopie.JPG
6_P1090287 – kopie - kopie (2).jpg
7_IMG_20230716_062200.jpg
martin-tt
 
Příspěvky: 186
Registrován: stř 26 led, 2011 11:37 am
Bydliště: Ostrava

Re: Sklopný panel TT

Příspěvekod Dovi » pát 19 led, 2024 9:35 am

 
V úvodním příspěvku ta poslední fotka (dům s novou elektrikou vysekanou ve žluté fasádě) je naprosto skvělá.
Včetně ostrých stínů (např. ten od pouliční lampy) plus mnoha dalších detailů, nenásilné věrohodné patiny atd.