Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Martin Justiz píše:workous píše:Paráda Martine, takové kolejiště se jen tak nevidí a další obdiv je za manželku velká míra tolerance tu si hejčkej .
Zdeněk
No vzhledem k tomu že jsem rozvedený tak nikoho hýčkat nemůžu
A jak pravil klasik ženy přichází a odchází vlaky zůstávají
workous píše:Martin Justiz píše:workous píše:Paráda Martine, takové kolejiště se jen tak nevidí a další obdiv je za manželku velká míra tolerance tu si hejčkej .
Zdeněk
No vzhledem k tomu že jsem rozvedený tak nikoho hýčkat nemůžu
A jak pravil klasik ženy přichází a odchází vlaky zůstávají
a do pr...le, tak sorry
HonzaM píše:Dnes jsem to kolejiště viděl ‘na živo” a je to opravdu paráda. Nápaditá a perfektně provedená krajina, dlouhé viditelné tratě kde si lze užít sledování jízdy jedoucího vlaku.Skvěle je vyřešena ochrana proti prachu odnímatelnými posuvnými skly a odklápěcími dvířky skryťáku, je myšleno na možnost odnímání dostatečně velkých částí krajiny pro dokonalý přístup pro údržbu.
Kolejiště je ukázkou, proč má smysl přejít k N-ku - je to rozhodně lepší než při nedostatku prostoru budovat kolejiště ve větších měřítkách, kde vlak vyjede z tunelu, vjede do nádraží kam se vejde nejvýš vlak se třemi Y, načež opět zmizí v tunelu. Řada modelářů uvádí jako jeden z hlavních důvodů proč nejít do N nedostatek vozidel v designu české provenience. Je to klasický problém slepice a vejce - málo modeláŕů odmítá N pro nedostatek vozidel, výrobci zdůvodňují malou nabídku malým počtem zájemců. Zdá se ale, že se to přece jen trochu zlepšuje a je na nás, aby se naše řady rozšířily. Je samozřejmé, že detaily modelů nejsou na úrovni větších měřítek, ale myslím že to vyváží provozní možnosti.
Martin Justiz píše:HonzaM píše:Dnes jsem to kolejiště viděl ‘na živo” a je to opravdu paráda. Nápaditá a perfektně provedená krajina, dlouhé viditelné tratě kde si lze užít sledování jízdy jedoucího vlaku.Skvěle je vyřešena ochrana proti prachu odnímatelnými posuvnými skly a odklápěcími dvířky skryťáku, je myšleno na možnost odnímání dostatečně velkých částí krajiny pro dokonalý přístup pro údržbu.
Kolejiště je ukázkou, proč má smysl přejít k N-ku - je to rozhodně lepší než při nedostatku prostoru budovat kolejiště ve větších měřítkách, kde vlak vyjede z tunelu, vjede do nádraží kam se vejde nejvýš vlak se třemi Y, načež opět zmizí v tunelu. Řada modelářů uvádí jako jeden z hlavních důvodů proč nejít do N nedostatek vozidel v designu české provenience. Je to klasický problém slepice a vejce - málo modeláŕů odmítá N pro nedostatek vozidel, výrobci zdůvodňují malou nabídku malým počtem zájemců. Zdá se ale, že se to přece jen trochu zlepšuje a je na nás, aby se naše řady rozšířily. Je samozřejmé, že detaily modelů nejsou na úrovni větších měřítek, ale myslím že to vyváží provozní možnosti.
Přesně tak pokud mám málo místa (Bohužel můj případ) musím jít do menšího měřítka.
A s postupem času budou přibývat modely dle českých předloh.
Jirkátor píše:A když bude víc "našich" modelů, bude i víc modelářů, kteří je budou kupovat a staneme se tak zajímavější i pro zahraniční velkovýrobce. Jsem prostě optimista.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků