Ahoj,
už jsem dlouho nepřidal žádnou fotku z kolejiště, ale pokrok probíhal spíš neviditelně. Sen o elektromechanice zatím nechám spát. Prozatím (jen na jeden furt
) jsem zprovoznil ovládání přes DCC centrálu a dekodéry výhybek a po vyladění všechno běhá tak jak má. Ovládací pult je v tabletu (resp. v mobilu).
Ve viditelné části přibylo:
- Nástupiště jednostranná sypaná jsou složena ze smrkového hranolku 3x3 mm - hrana, a samotné nástupiště je z balsy a brusného (smirkového) papíru - (základní tvar). Na závěr je vše posypáno jemným štěrkem.
- Nástupiště betonové je od ES Pečky, upravované v obloukové části (ještě projde patinací)
- Hrany plochy pro nakládku - Opět smrkové hranolky 2x3 mm, Nyní je v plánu úprava a dosypání ploch
- Vodní jeřáby Po průzkumu pozůstalých jeřábů a hledání v historických (barevných) fotkách budou upraveny barvy. Ani černá ani celosvětlešedá není to pravé.
- Svah za stanicí - zatím hnědý, chystám se zelenit v nejbližších dnech
- Malované pozadí, za kterým je ukryta klesající trať s dvoukolejnou výhybnou. Pozadí malovala dcera, děti mi na stavbě zdatně pomáhají, a částečně já. Původně jsem zvažoval použití fototapety, ale pokusy na menší části mne nepřesvědčily. Navíc nemohu přece originální umělecké dílo jen tak přelepit nějakou fotkou..
- Sdružené odjezdové světelné návěstidlo (Ž,Č,B) pro koleje 1 a 3. návěstidlo je plně funkční vč. návěstí posun dovolen nebo opatrně na přivolávací návěst
Přidávám fotky, ovšem fotil jsem z mobilu a večer, proto kvalita není příliš vysoká.