Tak jsem se zase jednou dostal ke klubovému kolejišti, tak došlo na trochu reálnější plánování, teda spíše vizuálního rozvržení pomocí papírových šablon (ty bílé papírky), občas doprovázených i kolejema... Budovy co nejsou pevně přidělané a komplikovalo rozvrhování nezůstali na svém místě, takže nemusíte řešit že něco stojí na kolejích, nebo koleje vedou přes střechu..
Červeně je označené to původní, oranžově hllavní trať a SN, modře nová lokálka a žlutě jedna z možných úprav... A jeden náhled jak by to mohlo zhruba vypadat... fotka je panorama skládané ve foťáku s foťákem pohybujícím se skoro pod stropem, takže je to trochu křivé a zkreslené...
turnov plany2.jpg
Není to zatím přesně na centimetry... SN nakonec bude do oblouku, jen rovné by vyšlo moc krátké, nahoru za obloukem bude zhruba 50 - 60 cm k vyhybce, takže délka kolejí bude kolem 200 cm, což na nejdelší užitnou díéku 170 cm v odbočné bude stačit i s rezervou pro zastavení (nejspíš vizuálně přes kameru případně i kusem odizolovaného úseku koleje). Celé SN bych spíš udělal mimo lokálku do koncové, ne pod ní, nejen proto aby se ve SN dalo pracovat s vyšší světlou výškou, terén nad SN budu dělat jen jako skořepinu, a pro lokálku bude delší úsek na kterém bude moct pozvolněji stoupat poloměry lokálky zlstanou asi jako dnes těch 36 cm ale i tak bude asi o 50 cm delší, na hlavní trati se výjezd hlavní tratě soběžně s lokálkou zvětší z poloměru 36 na 50 - 60 cm. Do tunelu pod koncovou zlstane 36 s ohledem na 80 cm široký panel. Takže viditelná hlavní bude skoro o dva metry delší.
.Možná jeětě v tunelu za odbočnou (není na tomto zábětu) bude kus místa pro nějakou kusou třeba pro motorák...
U koncové ještě přemýšlím o otočení dispozice budovami na druhou stranu aby nebyli tak blízko nad spodní viditelnou tratí.. aby stoupání terénu mohlo být pozvolnější
Taky trochu přemýšlím jestli někam nacpat na lokálce malou výtopnu třeba pro motorák. Uvažoval jsem jestli místo kusé u skladu a sklad dát ke koleji vedle nádraží ale to by komplikovalo případné objíždění souprav pokud by u skladu už nějaký vagon byl... pak buď přidat jeětě jednu kusou, nebo posunout celou stanici a koncové zhlaví stanice posunout od kraje zrušit přejezd a výtopnu dát na konec koleje podobně jako v Josefově Dole, a kusou ke skladu napojit trochu jinak třeba nějak takto při využití vyhybek co na nádraží jsou už teď... to co je na obrázku žlutě...
Ono tam asi stejně moc velké zázraky vymýšlet nepůjde pokud zůstane stejná velikost panelů...
Jaromír