TT 3000/850

Na základě zadání jednoho uživatele DF jsem připravil koncept kolejiště.
Je v TT rozměry jsou 3 m šířka, 0,85 m hloubka, Přístup předpokládám zdolní části obrázku.
Parametry:
min. R310 - bohužel i na dvoukolejce, ale tam je maskován zářezem a zástavbou (továrna)
max. sklon v tunelu 30 promile
max. sklon viditelný 20 promile
Kresleno v AutoCADu s použitím geometrie TT z katalogu (resp. stránek LokoPin, jejichž autorovi tímto děkuji, protože mi ušetřil hledání)
Hlavním motivem kolejiště je stanice, kde se dvoukolejná trať mění na jednokolejku . Tak znělo zadání. Stanice není příliš dlouhá, ale to je dáno velikostí prostoru. Má 4 dopravní koleje 1,2,3,4, a manipulační kolej č. 6. z manipulační koleje vychází kusá kolej 6b
Do 3. koleje je zaústěna vlečka strojírny
Už. délky kolejí
1 - 1480
2 - 1320
3 - 1520
4 - 1000
6 - 890
6b - 380
vl. - 530 (přímá část)
Délka viditelné trati (mimo stanici):
2K - 2,3 m, 1k - 0,8m
Na obrázku je ve stanici celkem plno.
Na třetí koleji je odstavený dlouhý nákladní vlak Pn kvůli značnému stoupání ho táhne Tranzistor (T466.2) a na postrku je dvojice týchž lokomotiv, která se ve stanici odpojí. Nakonec i vlakovou lokomotivu zde převzít elektrika (ale tu jsem si zatím žádnou nenakreslil, proto na obrázku schází)
Vlak po první koleji předjíždí šestivozový rychlík, který zde nestaví a tedy ani nepřepřahuje. To až v okresním městě.
Na koleji č. 2 stojí osobní vlak složený z pěti rybáků a už má přepřaženo, takže na čele brumlá Brejlovec.
Na manipulační koleji jsou odstavené dva kryté vozy a na kusé koleji (může být vlečka např. Kovošrot) stojí dva vozy Es.
Vlečka strojírny je prázdná.
Do SN jsou staženy všechny tři koleje předpokládám mohutný tobogán (4,5 patra) na levé straně. Tam není problém stáhnout všechny koleje společně do úrovně 0 (případně níže), kde bude SN - to zatím není zpracováno.
Poslední dobou je tam mrtvo, třeba to oživím.
pro komentátory, zejména pro HonzuM: Jsem si vědom, že 310/396 mm je na dvoukolejnou trať zoufale málo a rychlík bude jak skládací metr.
Tak prosím o jiné připomínky
Ale vážně, pište si co chcete, já na co chci odpovím.
Je v TT rozměry jsou 3 m šířka, 0,85 m hloubka, Přístup předpokládám zdolní části obrázku.
Parametry:
min. R310 - bohužel i na dvoukolejce, ale tam je maskován zářezem a zástavbou (továrna)
max. sklon v tunelu 30 promile
max. sklon viditelný 20 promile
Kresleno v AutoCADu s použitím geometrie TT z katalogu (resp. stránek LokoPin, jejichž autorovi tímto děkuji, protože mi ušetřil hledání)
Hlavním motivem kolejiště je stanice, kde se dvoukolejná trať mění na jednokolejku . Tak znělo zadání. Stanice není příliš dlouhá, ale to je dáno velikostí prostoru. Má 4 dopravní koleje 1,2,3,4, a manipulační kolej č. 6. z manipulační koleje vychází kusá kolej 6b
Do 3. koleje je zaústěna vlečka strojírny
Už. délky kolejí
1 - 1480
2 - 1320
3 - 1520
4 - 1000
6 - 890
6b - 380
vl. - 530 (přímá část)
Délka viditelné trati (mimo stanici):
2K - 2,3 m, 1k - 0,8m
Na obrázku je ve stanici celkem plno.
Na třetí koleji je odstavený dlouhý nákladní vlak Pn kvůli značnému stoupání ho táhne Tranzistor (T466.2) a na postrku je dvojice týchž lokomotiv, která se ve stanici odpojí. Nakonec i vlakovou lokomotivu zde převzít elektrika (ale tu jsem si zatím žádnou nenakreslil, proto na obrázku schází)
Vlak po první koleji předjíždí šestivozový rychlík, který zde nestaví a tedy ani nepřepřahuje. To až v okresním městě.
Na koleji č. 2 stojí osobní vlak složený z pěti rybáků a už má přepřaženo, takže na čele brumlá Brejlovec.
Na manipulační koleji jsou odstavené dva kryté vozy a na kusé koleji (může být vlečka např. Kovošrot) stojí dva vozy Es.
Vlečka strojírny je prázdná.
Do SN jsou staženy všechny tři koleje předpokládám mohutný tobogán (4,5 patra) na levé straně. Tam není problém stáhnout všechny koleje společně do úrovně 0 (případně níže), kde bude SN - to zatím není zpracováno.
Poslední dobou je tam mrtvo, třeba to oživím.
pro komentátory, zejména pro HonzuM: Jsem si vědom, že 310/396 mm je na dvoukolejnou trať zoufale málo a rychlík bude jak skládací metr.
Tak prosím o jiné připomínky

Ale vážně, pište si co chcete, já na co chci odpovím.
