Jirkátor píše:adix píše:Takováto velmi špatně přístupná skrytá stanice spíš sníží spolehlivost provozu než že by přinesla nějaká pozitiva. Jak se v ni budou čistit koleje, co s vykolejeným vlakem,s odpojeným vozem? Když už skrytá stanice, tak by měla být v případě potřeby dobře dostupná pro řešení problematických situaci a pro údržbu.
Také nesouhlasím. Jestli budu někde v tunelu čistit jednu nebo tři koleje, už je jedno, ale čistit se to občas prostě musí.
Ovšem jak píše dovi, je potřeba mít vyřešenu odnímatelnost dostatečně velké oblasti horní plochy nebo možnost přístupu zezadu nebo z boku. V případě skrytého nádraží navíc informaci o situaci v něm, tedy třeba obsazenosti kolejí, poloze výhybek. Ideální je také automatické zastavení, zabraňující odjezd na výhybku aby nemohlo dojít k jejímu říznutí, nebo vjezd na obsazenou kolej. Možností řešení je samozřejmě víc, jen je dobré je vzít v úvahu.