Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Myšpulín píše:Jak ti výškově vychází to křížení trati do skryťáku s výhybnou úplně vlevo? To samé na pravé straně mezi kolejemi v lomu a stoupající tratí do horní stanice. A hlavně, v plánku jsem ztratil, kam vede trať z horní stanice po té, co podjede vlečku lomu. Hned do skryté stanice? Pokud ano, tak to je na zubačku. Jinak, i když to je samá trať, tak by to nemuselo být špatné. Jen upozorňuji, že metr je moc na dosažení, i když ty nemáš horní nádraží až vzadu. Ale do skryťáku se ze předu nedostaneš ani omylem.
milan ferdián píše:Libore, ty neřešíš základní úkol. Máš v názvu "Segmenty", tzn. že segmenty budeš rozebírat a uschovávat do skříně nebo do jiného skrytu. Proč o tom mluvím, protože si nedovedu představit jak chceš řezat a upravovat výhybky, staniční koleje ve spojích segmentů. Platí to i o nivelitách navazujících tratí ve stoupání/klesání. Napasování krajiny a atd. ve spojích segmentů. Plánek kolejiště musíš si navrhnout na míru segmentů .
-m-
Libor píše:Milane, jsem si toho vědom, v rovinách dělení segmentů není ani jedna výhybka. Co se týká nivelit, mám představu, že segmenty budou spojeny, postavím např. stoupající trať a až potom ji v příslušné dělicí rovině rozříznu. Staniční koleje obdobně - budou položeny a zafixovány na spojených segmentech a až poté rozříznuty.
Abe Simpson píše:Samozřejmě by se dalo pohrát ještě s vedením cest přes středový segment, zároveň tím že vedlejší stanice je o patro výš, odpadá potřeba ji nemít nad skrytým
Uživatelé procházející toto fórum: Adam96, HonzaR68 a 25 návštevníků