Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Zlámalík píše:Námitka - vlak pojede velkou většinu doby v tunelu. Čas od vyslání soupravy ze skryťáku po její vynoření se z portálu spolehlivě odradí člověka od "hraní si s mašinkama", protože bude furt na něco čekat.
Trixt píše:Zlámalík píše:Námitka - vlak pojede velkou většinu doby v tunelu. Čas od vyslání soupravy ze skryťáku po její vynoření se z portálu spolehlivě odradí člověka od "hraní si s mašinkama", protože bude furt na něco čekat.
Myslím si, že zde je hlavní myšlenkou provoz na vedlejší trati do odbočné stanice (v návrhu skryťáku není řešena), lehce doplněný o provoz na hlavní trati. Podle mě tedy nevadí, že souprava jedoucí na hlavní trati není moc vidět. Navíc, díky tomuto uspořádání se mohou na hlavní trati alespoň na chvíli objevit i soupravy, které by se na vedlejší trať vyloženě nehodily a tudíž by je nebylo možno na kolejišti provozovat.
Jirkátor píše:Jestli ti reálně hrozí stěhování, tak s tímhle dveřmi neprojdeš a pokud to ven nefostaneš ani oknem, tak bych se těch dvou segmentů nevzdával.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků