Marwinova hlavní trať, H0, 3./4. epocha

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Marwinova hlavní trať, H0, 3./4. epocha

Příspěvekod marwin » pon 22 dub, 2024 4:21 pm

Ahoj,
přesunul jsem se na druhou stranu kolejiště. Pořád se mi nelíbilo místo, kde se míjí elektrifikovaná trať s dolní jednokolejkou. Bylo to celé stísněné a tunelový portál by byl moc blízko elektrifikované trati. Tak jsem se rozhodl a rám kolejiště rozšířil o 20 cm do prostoru. Rázem to hned vypadalo lépe. Je to víceméně jediný kus krajiny, která na kolejišti bude, tak to je dobrá investice :-).

Spodní trať se kroutí kolem řeky, mezi nádražím a tratí bude 18cm vysoký svah místy skalnatý, což by mělo dostatečně oddělit tyto dvě scenérie. Aby byl provoz zajímavější, tak na trati bude zapadlá zastávka jen s přístřeškem pro cestující 11/H od JM Detailu. Jelikož je úsek mezi skryťákem a železniční stanicí dost dlouhý, tak na něm bude hláska s mechanickými závorami a přejezdem pro lesní cestu. Budovu si představuji něco jako Merkovka - hláska mezi Lužnou a Řevničovem. Za přejezdem trať se stáčí kolem strážního domku a zmizí v tunelu.

Obrázek

Obrázek

Dále jsem se přesunul na rozvětvení elektrifikované trati a vedlejší trati. Vedlejší trať jsem natáhnul až k okraji kolejiště a mohl jsem začít budovat terén. Elektrifikovaná trať klesá podél vedlejší trati a stačí se doprava. Vedlejší trať lehce stoupá a bude pokračovat zářezem, podjede kamenný most a bude vést mimo kolejiště, kde bude moci v budoucnu navazovat další část kolejiště, ale to až někdy příště.

Obrázek

Obrázek
H0-ČSD, Rozpracováno: Lokálka 2. epocha, Hlavní trať 3./4. epocha, Hotovo: Loket, 456.0, 524.13
Uživatelský avatar
marwin
 
Příspěvky: 676
Registrován: úte 28 lis, 2006 10:09 am
Bydliště: Praha

Předchozí

Zpět na Modelové kolejiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků