Kolejiště N 2m x 1m

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Kolejiště N 2m x 1m

Příspěvekod Krnis » ned 13 čer, 2021 11:56 am

Ahoj všem,

vím že se už zde kolejiště tohoto rozměru šeřilo, nicméně každý máme přeci jiné jiné představy tak mě snad neuškrtíte :)

Upřímně nejsem úplný začátečník míval jsem hezké, ale malé kolejiště ve velikosti HO a byl hrdým majitelem dvou traf FZ1 :D . Okolo roku 2005 jsem vše prodal a nyní bych opět rád kolejiště. Nicméně už nechci jen dvojitý ovál a jedno nádraží. I proto volím N ko - tam se toho vejde daleko víc na stejný rozměr.
Přiznám se rovnou že nebudu simulovat realitu. Na to bych potřeboval úplně jiný prostor a ten nemám.. Už i ty 2x1m je dost na krev.

Jinak v plánu je ideálně poslední a předposlední epocha a plná automatizace - na to se těším ale taky se toho trochu děsím dřív jsem měl jen analog.
Chtěl jsem více nádraží a hlavně ne jen 2 ovály a nakonec jsem vytvořil kolejový maglajz a stejně jsou to víceméně ovály :D

Původní myšlenka bylo jedno velké nádraží vepředu (modrá) , menší uprostřed (žlutá) s odbočkou třeba do lomu (červená) a potom malé nádraží v horách /zelená) . A zaprvé mi to asi nevyjde se stoupáním ( s tím se přiznám nemám zkušenosti ), a zadruhé sem tam toho asi nacpal více než je zdrávo.

Nějaké tipy? A nebo začít rovnou od znova? :)
Přílohy
kolejiště.png
Krnis
 
Příspěvky: 7
Registrován: sob 22 kvě, 2021 2:46 pm

Re: Kolejiště N 2m x 1m

Příspěvekod HonzaM » ned 13 čer, 2021 12:27 pm