Rozšíření koncové úzkorozchodné stanice:
- koncova_stanice_H0e_v2-v3.png (5.44 KiB) Zobrazeno 4829 krát
Evoluce původní "jednobuněčné" verze č. 1 z předchozích stran...
___
Kromě dosavadní přechodové rampy
H0>>>H0e (s rozchodem 16,5 mm nahoře a 9 mm dole) je zvažováno vybudování ještě i druhé rampy, a to
H0e>>>H0 (s rozchodem 9 mm nahoře a 16,5 mm dole) pro nakolejování
H0e vozů na přepravní
H0 plošinový vůz. Stávající 3 podvalníkové
H0e vozy, které umožňují přepravu normálně rozchodných vozidel velikosti
H0 po úzkorozchodných
H0e kolejích (viz 3. strana tohoto vlákna), byly nyní "inverzně" doplněny ještě dvěma různými
H0(+H0e) sety pro přepravu úzkorozchodných vozidel velikosti
H0e po normálně rozchodných
H0 kolejích:
set LILIPUT L235786 (4nápravový H0 plošinový vůz ložený 2nápravovým osobním H0e vozem) - nakolejení
H0e vozu na přepravní plošinu pomocí jeřábu
- použitelné (bez jeřábu) i s event. přechodovou rampou
H0e>>>H0 set TILLIG 70037 (dva H0 volitelně spřažené 2nápravové plošinové vozy ložené 4nápravovým osobním H0e vozem) - nakolejení
H0e vozu na přepravní plošiny pomocí jeřábu
- při využití
H0e>>>H0 rampy nutno přemostit mezeru mezi těmito krátkými TILLIG plošinovými
H0 vozy