Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Pawlik píše:Uznávám, že připojení lokálky do stanice je hodně skromné (možný vjezd jen na jednu dopravní kolej) a v praxi se asi nevyskytuje.
Miloš_P píše:Jak si představuješ provoz? Do smyčky B se ti dlouhý vlak v pohodě vejde, do smyčky A ne. Z toho mně vychází, že např. dlouhý nákladní vlak nebo rychlík, který odjede z nádraží do smyčky A se bude muset hned vracet zpět. To dost podstatně omezuje provoz. Vlastně je to podobná situace, jako na malém oválu, kde se vlak po průjezdu nádražím hned do něj vrací zpět. Vzhledem k tvým prostorovým možnostem mně to přijde dost omezující.
Miloš_P píše:Podle mého názoru by obě smyčky měly být podobně dimenzované...
Miloš_P píše: ...nebo by měly být propojené přes velké skryté nádraží v dolním patře, což by umožnilo jak otáčení souprav tak i průjezd dokola. Mohl bys pak např. vozit jedním směrem uhlí, auta apod. a zpět prázdné vozy. Osobní vlaky a manipuláky by se ve skryťáku otáčely a vracely se zpět. Provoz by byl rozhodně zábavnější a zajímavější i s výhledem do budoucna. Časem se ti určitě bude rozšiřovat lokomotivní a vozový park.
Tolik můj subjektivní pohled. Kolejí ve skryťáku je vždycky méně než potřebujeme .
jipol57 píše:Moc pěkný návrh. Ale jedna otázka k nádraží v oblouku, v pravo v ostrém oblouku. Plánuješ taky nějaký drobný posun ve stanici? Jaká máš spřáhla? Očková spřáhla v mírném oblouku spřahovat ještě jdou, ale v ostrém ne. FLM, nebo ROCO a podobné s pevným spojením, vyžaduje naprostou rovinu.
Já sám, používám FLM, takže kdybych byl autorem já, tak bych nádraží umístil víc vlevo, a situoval je v rovině. Ale zase se tím zkrátí kousek volné tratě.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků