Já se vyjádřím jen letmo.
- velká pochvala a poklona za solidní rám kolejiště ++++++
- jak už se zmínili kolegové Myšpulín a jirkan, plánek 41 (41A+41B+42A+42B) str.27 až 31 od V.Zusky ze sešitu A-4, je třeba podle geometrie kolejiva upravit
- zde jde krásně vidět tvoji nezpracovanost celkového projektu kolejového plánu kolejiště
- při sestavování stanice improvizuješ až pomalu tápeš, mé vyjádření neber ve zlém
- a co jsem nepochopil, proč máš ostrovní nástupiště
- na pravém zhlaví jsem pochopil, že bude jedna koleje z lokálky z hlavní tratě přístupna, kolej blíž k výpravní budově asi pro osobní vlaky z lokálky, protože nákladní vlak z hlavní tratě tam nemůže stát, protože se tam nedostane. Od té vybíhající levé výhybky uprostřed staniční koleje bude asi manipulační kolej kde bude stát skladiště s rampou a volnou skládkou
- ty dva camcoury nalevo dole jsou na co
Asi tak z mé strany
-m-
PoznámkaZkus se podívat na plánek kolejiště 27.Dolní Lhota /2000x1100/TT/ z I.dílu. Stačí kolejiště upravit podle svých představ.M.