milan ferdián píše:Druhá varianta
Manipulační vlak z hlavní tratě bude přijat na dopravní kolej pro lokálku. Posunem neblokuje provoz na hlavní trati. Na odstavné koleji jsou nakresleny čtyři přípojné vozy 010 (exBlm/Studénka). Je nasnadě, že lokálka bude mít potřebu maximálně dva přívěsné vozy 010, takže můžeme zde i odstavit nákladní zátěž pro/od lokálku.
-m-
Dobrý večer pán Ferdián,
som veľmi rád, že ste aj vy reagovali na môj príspevok na tomto fóre.
Som Vám povďačný za všetky Vaše postrehy, kladné aj záporné, rád si dám poradiť.....
Už cca 3 roky sa chystám na stavbu tohto koľajiska, prešiel som asi všetky známe weby
venujúce sa tejto tématike, preštudoval rôzne plániky koľajísk. Menil som a škrtal rôzne nákresy.
Menili sa však aj moje možnosti umiestnenia koľajiska v dome a nakoniec ostala alternatíva
ako som už písal, koľajisko bude popri celej stene dl. 406 cm x 115 cm, rozoberateľné na polovicu, na 2 časti.
Ešte raz ďakujem za Vaše návrhy úpravy stanice, vrátane rozmiestnenia stavieb a koľají.
To kryté nastupište s pochodom mám postavené už 3 roky, chcel som ho použiť v stanici.
To tankovanie naftou a remízu vpravo, vedľa výpr. budovy som uvažoval osadiť do koncovej stanice na druhom panely
(od ľavej výhybky zo staničnej koľaje som chcel dať skladisko s rampou), ale Váš návrh sa mi páči.
Tie dve koľaje na ľavej strane som plánoval ako skladisko sypkého materiálu, no asi to teraz zruším.
Cez víkend si skúsim nanovo poskladať celú stanicu podľa Vášho návrhu, uvidím ako to ukáže, a urobím foto....
Pekný večer Mirec