Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
ondřej001 píše:Dík,
jenom se blbě optám, to hlavní nádraží je na míře 2992mm?
Jde najít originál soubor, ve kterém je to děláno?
Vím, že chci asi hodně, ale vypadá to rozměrově dobře.
Ještě jednou dík
milan ferdián píše:Ahoj Ondřeji, především mi klidně tykej . Velmi děkuji za ten prostorový obrázek místnosti. Obrázkem se hodně vidí jak postupovat dispozičně při řešení celého kolejiště.
Stará pára ? Myslíš něco podobného jak je kolejiště Kolibov, která je prezentována v parním provozu? Jak rozumět tvým slovům, že nechceš nebo nemáš zájem stavět příliš složité kolejiště ? Opět, bylo by dobré co si pod tím pojmem předsta-
vuješ nebo-li námětové. Michal Šuhajda jedno krásné téma ti už navrhl a opět se ti nabídl.
U kolejiva jsem měl na mysli, zda nadále zůstáváš u PECA nebo přemýšlíš o jiném výrobce npř. TILLIG, PIKO A- Gleis, ROCO
atd. U toho poloměru oblouku R371 mm (PECO/SETRACK) bych se dost obával, protože právě na takových poloměrech ti pára nemusí projet.
-m-
ondřej001 píše:Něco jako na tomto návrhu?
ondřej001 píše:Ke kolejivu nemám nic, protože nemám koupeno. Jelikož, dělám ve strojírenství a vím, že co konstruktér to jiný rukopis díla na výkresové dokumentaci, chci ještě zapátrat i zde na foru.
Jediné k obloukům: na hlavní trať min. R2 - 425 mm a měla by jít i 555.109. Kolejivo bez podloží.
ondřej001 píše: Ten rozměr 1100mm je samozřejmě jako informativní a je zamýšlen pouze pro obsluhu.
ondřej001 píše:Znovu opakuji, že proti návrhu od Michala nic nenamítám mám ho v záloze.
ondřej001 píše:Jenom by se musela zvážit možnost vhodnější - jiné geometrie kolejiva a hlavně dráha kolejiva nad sebou ve skryté části v prostoru u stěny. Když jsem dal kontrolu v softweru byla tam i nějaká chyba v průjezdnosti.
milan ferdián píše:ondřej001 píše:Ke kolejivu nemám nic, protože nemám koupeno. Jelikož, dělám ve strojírenství a vím, že co konstruktér to jiný rukopis díla na výkresové dokumentaci, chci ještě zapátrat i zde na foru.
Jediné k obloukům: na hlavní trať min. R2 - 425 mm a měla by jít i 555.109. Kolejivo bez podloží.
Tak to je dobře, bral jsem tvoje vyjádření o kolejivu, že už máš jej nakoupeno.ondřej001 píše: Ten rozměr 1100mm je samozřejmě jako informativní a je zamýšlen pouze pro obsluhu.
Tady nerozumím, máš uvedenou hloubku 1300 mm a píšeš o informaci pro obsluhu? Hodně modelářů, tě bude psát o dosažitelnosti, že je max 80,0 cm.ondřej001 píše:Znovu opakuji, že proti návrhu od Michala nic nenamítám mám ho v záloze.
To je v pohodě .ondřej001 píše:Jenom by se musela zvážit možnost vhodnější - jiné geometrie kolejiva a hlavně dráha kolejiva nad sebou ve skryté části v prostoru u stěny. Když jsem dal kontrolu v softweru byla tam i nějaká chyba v průjezdnosti.
Protože geometrie kolejiva PECO platí pro anglosaské železnice, jiný profil vozidla atd. Proto se mezi výhybky PECO vkládají kousky kolejiva, aby se dosáhly osy souběžných kolejí min.55 mm (4750) běžně u nás používané.
Ale nevyjádřil jsi se ke svému námětu, zatím víme jen o páře nebo platí nadále tato tvoje citace. " Téma kolejiště bych chtěl dostat do podhůří Jizerských hor cca 1920-1950. Jedno hlavní nádraží a jedno vedlejší v zapadlé sklářské zastávce Liptákov."
-m-
ondřej001 píše:Nemám ambice stavět složité kolejiště s monstrozní skrytou částí při které si můžu dát kafe než vyjede mašina na povrch a skládat časový harmonogram jízdy 10 souprav řízené PC.
milan ferdián píše:Jen základní údaje, tak jak Jirka 1984, si musíš poradit sám. Pak už devize, valuty a zlaté kameny .
-m-
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků