Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
mnitka píše:Jednoduchý příklad, který může posloužit jako vzorový pro diskutované zhlaví najdete na přiloženém odkazu. Schválně jsem volil velice podobnou stanici. Čerpat lze i v sousední stanici Sokolnice-Telnice.
Sokolnické zhlaví ŽST Brno Chrlice v aktuální podobě i s jedním angličanem půl a půl. Všimněte si také, jak je stavědlo z důvodu dobrého výhledu k vjezdovému návěstidlo vysunuto mimo zhlaví směrem "ven ze stanice".
https://mapy.cz/letecka?q=chrlice&sourc ... 96881&z=18
Zpracoval jsem dvě varianty jednu minimalistickou a jednu maximalistickou. Barevnost teček je snad dostatečně srozumitelná.
Možnosti umístění odjezdového návěstidla.
Pokud autor kolejiště buduje modelovou hlavní trať, měl by přejezd přiléhající ke zhlaví být vybaven závorami. Stavědlo by pak bylo účelné umístit přímo k přejezdu na vnější stranu oblouku. Rozhledové poměry by se tak velmi zlepšily.
mnitka píše:Zde ještě pro úplnost rozhledové poměry při umístění stavědla u přejezdu.
ondřej001 píše:... Výkolejku chápu také jako ruční na klíč.
Zlámalík píše:Tady? http://www.trainmania.info/ke_stazeni-panorama.html
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků