Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
HonzaM píše:Na řadě míst máš výhybky v mistě žeber, někde dokonce v místě spoje rámů. Je to Tvé první kolejiště, nebo už nějakou zkušenost ze stavby máš?
Sandy píše:Nechci do toho kecat, ale Milan F. musí spát hlubokým zimním spánkem....
Jinak už by musel konstatovat, že to "pseudodepo" je pěkná blbost.
ondřej001 píše:Sandy píše:Nechci do toho kecat, ale Milan F. musí spát hlubokým zimním spánkem....
Jinak už by musel konstatovat, že to "pseudodepo" je pěkná blbost.
Hm. námět je přímo od Milana
sidlo píše:Už jsi stanovoval výšky kolejí a tomu odpovídající stoupání? Mě to moc nevychází.
Sandy píše:ondřej001 píše:Sandy píše:Nechci do toho kecat, ale Milan F. musí spát hlubokým zimním spánkem....
Jinak už by musel konstatovat, že to "pseudodepo" je pěkná blbost.
Hm. námět je přímo od Milana
No, to mě dost překvapuje, protože Milan je na tohle dost "pinktlich".
Vždy razil zásadu "logiky" v procesu zbrojení (odpopelnění, odkalování, zauhlování apod). Většinou na koleji na příjezdu do depa. I když "doba parní" minula, tak kolejové schema zůstalo (jen uhlí vyměnila nafta).
Nevím, jestli by navrhl angličana se dvěma krátkými kusými kolejemi. Ani jedna nedává smysl. Třeba.
ondřej001 píše:dík za překreslení, je vidět, že oproti původnímu návrhu je změna v rozměrech.
Sandy píše:ondřej001 píše:Vždy razil zásadu "logiky" v procesu zbrojení (odpopelnění, odkalování, zauhlování apod). Většinou na koleji na příjezdu do depa.
Nevím, jestli by navrhl angličana se dvěma krátkými kusými kolejemi. Ani jedna nedává smysl. Třeba.
Uživatelé procházející toto fórum: Mates a 14 návštevníků