Tak jsem se pustil do sypaných nástupišťˇ. Současně jsem ještě zvýrazňoval patinování kolejnic. Je pravda, že než se koleje přilepím, tak je patinuji. Ale štěrk, lepidlo a následné čistění rez dostává jinou barvu. Nakonec se ještě patinují pražce. Samozřejmě, že sem tam někde.
Hezký večer Vladimíre, bylo by možno ukázat v detailu druhý vůz v soupravě. Zřejmě se jedná o vůz DF, který by mne silně zajímal. Celkově si myslím, že se za Vaše vozy nemusíte stydět. Jejich presentace sic patří do jiného vlákna ale přesto i tu potěší. Ať se daří, Polabský. P.S. Pokud je už máte uklizený, nechte to na jindy.
Bohužel, také se někdy nevede. Po dokonalém vyschnutí, jsem odrbal vše, co nedrží, pořádně jsem to vysál. A takhle to dopadlo. Je zajímavé, že na malém prostoru, jako je výtopna, cesty to drží. A zde na nástupištích to dopadlo katastrofálně. Bude se to muset předělat.
Tak jsem znova zaštěrkoval sypaná nástupiště. Až to trochu proschlo, tak se pudrovalo nástupiště. Nakonec se vzal mokrý štětec a trochu se pudr rozetřel po nástupištích. A výsledek je zde.
A když se přidají vozy DF 6-7800 a DF 6-7180, tak to vypadá zase takhle.
Dále se bude budovat „Odbočka Ves“. Nejprve se musela předělat dílna, aby se mohla provést stavba z druhé strany. Pracovní stůl byl otočen o 90 stupňů.