Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
rostikator píše:hlavně ty ťupky do plánku chlapi...
HonzaM píše:Ta předvést, to je fakt šílené, ten prostor pod deskou tam určitě nemáš. Uvádějí i možnost digitálního ovládání běžným dekodérem pro výhybky.
Miloš_P píše:U té dolní stanice jsou vjezdová návěstidla moc blízko zhlaví. V reálu by byla umístěna před tunely, takže na kolejišti by se mohla vynechat nebo nechat pouze to na pravé straně a dát ho na místo předvěsti.
rostikator píše:HonzaM píše:Ta předvést, to je fakt šílené, ten prostor pod deskou tam určitě nemáš. Uvádějí i možnost digitálního ovládání běžným dekodérem pro výhybky.
teď koukám že jsou na místech kde to nevadí.
ale prostě bych radši všude ty DCC.
Jirkátor píše:Miloš_P píše:U té dolní stanice jsou vjezdová návěstidla moc blízko zhlaví. V reálu by byla umístěna před tunely, takže na kolejišti by se mohla vynechat nebo nechat pouze to na pravé straně a dát ho na místo předvěsti.
To je mi jasné, ale pokud tam nějaká chce mít, tak nevím, kam jinam je chceš dát.
sidlo píše:Já se do této diskuze moc nechtěl zapojovat, ale nedá mi to. V patičce píšeš I. epocha. V té době u nás platilo, že volno je bílé světlo a zelená je výstraha. Odjezd do druhé tratě jsou dvě ramena, do první jedno rameno.
Z toho mi vychází, že ta odkazovaná návěstidla Viessmann se pro tebe vůbec nehodí.
Navíc celá diskuze o návěstidlech tady je spíše pro historika, který by mohl napsat která návěstidla, kde a kolik použít.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků