Neber to tak, že se do Tebe navážím, ale ono je problém poradit jestli je něco dobře nebo ne, pokud jeden ani neví co od toho očekváš Ty sám.
Dáš sem první návrh, po týdnu se zmínkou že jsi na tom zapracovaj díš druhý, totálně odlišný ( to je skoro jako by jsi ani tady na fóru nekoukal na některé začátky jiných, a vyzařuje z toho spíš totální nerozhodnost ) a další den se divíš že nikdo nereaguje ( jsou svátky, alespoň pro část lidí, a ne každý je chce strávit tady... ( z toho vyjadřuje spíš pocit že potřebuješ aby se ti někdo věnoval teď hned aspoň tady na fóru ) . Tak bych to aspoň vnímal já. Pokud potřebuji dobrou odpověď, měl bych se naučit dobře položit otázku.
Neřekl jsem že je špatně zvažovat víc návrhů, ale pokud spolu nesouvisí a pomalu nic k nim nenapíšeš... tak i na to aby někdo "zapálený" na to mrknul a něco k tomu řekl musel by být vědma. Proto je dobré k tomu napsat aspoň něco víc o tom co od toho očekáváš, co tam chceš provozovat...
Jinak se to může zhodnotit jen tak, že ti na prvním nesedí kvůli flexi kolejím ( není od věci zhlaví dělat pomocí standartního kolejiva aby jsi viděl líp jak to vychází když dodržíš standartní osové vzdálenosti kolejí ) místy osové vzdálenosti ve stanici což ti může nejen opticky zkrátit využitelnou délku kolejí, že některé vlečky či co které kusé koleje mají být mu nedávají moc smysl (třeba ta spodní pod průjezdným nádražím ), podobně jako lom uprostřed kolejiště kolem kterého jede trať dokola ( lom který potřebuje dvě koleje by musel být pomalu přes celý panel, pokud by to nebyl třeba hlubinný důl a i ten by zasloužil víc prostoru ).
Když kouknu na druhý na první pohled mi to připomene Masaryčku v Praze, z nákladních nádraží možná tak překladiště Žižkov. ani na jedno to nesedí úplně nejen s ohleden na depo. Zase flexi koleje a jejich neduhy na vjezdovém zhlaví, i když to je trochu problém geometrie některých obloukových vyhýbek, napojení kamenolomu asi taky není úplně ideální přes angličana na širé trati s další vlečkou naproti...
Za mě první návrh průjezdné plus koncové nádraží nabídne zajímavější možnosti, ale bude to potřeba ještě doladit.