Segmentovka TT kolem stěny

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Segmentovka TT kolem stěny

Příspěvekod ToVa » čtv 24 pro, 2020 1:35 pm

Zdravím všechny,
možná si mě ještě pamatujete, tehdy mi bylo třináct a podle toho to tak vypadalo. Každý týden nové téma, přechody mezi velikostmi, kolejemi s podložím a bez podloží, moduly a panelem byly rychlejší a cykličtější než rychlík honící svůj konec na prudkém oblouku v oválu.
Teď sice stále ještě studuji, ale finančně už je to samozřejmě někde jinde než na základce. Snad i větší rozhodnost a snaha to dotáhnout do konce. Z tehdejší doby mi zbyl jen ovál geoline s multimausem a dvěma mašinkami. Ty mě věrně provází vždy ve zkouškovém nebo když je potřeba cokoliv dělat do školy. Nyní, skoro po deseti letech, uvažuji, že bych si znovu vybudoval kolejiště.
Prvotní nápad byl, že si koupím výlisek Noch, dám tam koleje a bude. :oops: Pak jsem se z toho ale vyspal a řekl jsem si, že mám snad na víc. A za dvacet tisíc (chtěl jsem ten Mittenwald) se dá už udělat něco slušnějšího.
Co se týče prostoru, chtěl bych využít toho, že se mi rozpadá postel a bude brzy potřeba koupit novou. Tím bych si mohl nechat postel udělat a pod ni umístit kolejiště. Postel by mohla být rozšířená a vyvýšená, zkrátka tomu uzpůsobená. Chtěl bych to udělat nebo spíš nechat udělat na principu šuplíku v úložném prostoru. Rozměry 2 m na 1,2. Vzhledem k rozměrům (délka staničních kolejí apod.) by bylo nejlepší Ztko :D ale to nechci, takže zlatý střed TT v tomto jednoznačně vítězí. Určitě digitální ovládání loko, u příslušenství si jistý nejsem. Koleje jednoznačně bez podloží, teď otázka Kuehn x Tillig.