Tak ještě jinak:
1. Ten most spadneNespadne, je dobře přilepený.
Vím, že je to takhle ze statického hlediska blbost, ale z optického hlediska to vypadá lépe než cokoli jiného, co mě napadlo. Překopávat to nebudu. Holt se ty koleje kříží tak nešikovně. Nemyslete si, že jsem nezvažoval i jiné varianty právě kvůli tomu, abych se tomuto řešení vyhnul. Nakonec rodinná modelářská rada, jejíž členem jsem výhradně já, stejně schválila toto.
Mohl jsem prodloužit zadní tunel, to by bylo možná nejlepší řešení, ale nechtěl jsem přijít o dalších cca 40 cm viditelně tratě.
2. Silnici bych vedl podél skladiště https://sandyh0.rajce.idnes.cz/Krinec/1100368407, panelku bych udělal jen u pravého čela skladiště.Určitě by to tak šlo, mám to na původním kolejišti, ale není to bezpodmínečně nutné a já to chtěl takto.
3. Silnici bych ukončil u staniční budovy. Nedojde k vytvoření "stolové hory" v pravém zadním rohuJednak jsem chtěl průběžnou silnici, jednak jsem nechtěl mít z kolejiště úplnou placku, jednat to po dotesání a zalesnění bude vypadat jinak. I teď to má do stolové hory daleko.
4. Přes pravé zhlaví by mohla vést obslužná komunikace k výtopně. Maximálně tři metry široká, nezpevněná, klidně i šikmo přes koleje.Souhlas, ta už tam vede, jen ještě není na fotkách.
Nemůžu brát ve všem ohled na potenciální diváky a jejich děti. Ti zvídavější se třeba zeptají, tak jim to vysvětlím. Ta jedna/dvě výstavy za rok, pokud vůbec...
Můžeme to brát tak, že mám na kolejišti zvláštnost, tedy most, který drží silou vůle.