Přidám taky rozum - já to dělám jinak (no jo, zase něco extra, já vím...).
Nelíbí se mi, když je kolem budovy škvíra v rovině terénu, většinou tam člověk chce mít nějaké doplňky, plevel, je potřeba čistě zapraseně navázat dlažbu u budovy na písek perónu a tak.
Takže dělám demontovatelné střechy. Je to snazší - případná škvíra není pod přesahem vůbec vidět a když střechu zvednu, mám "na půdě" odpory k LED a přístup k výbavě interiéru (vyndám destičku stropu a jsem uvnitř). Na Velké Pace je budova patrová a je komplet vyskládaná shora balzovým a kartonovým interiérem - v
iz zde v článku u mne na webu.
A protože je střecha lehká, drží jen skrz plastickou gumu (takové to šoulací lepidlo, Bostik Blue-tac, UHU Patafix apod.). Není problém ani při opravách na segmentu zespodu, kdy si stanici postavím "naštorc" na stůl. No a kdyby bylo potřeba, aby to drželo víc, použil bych miniaturní magnet sem - vlepil bych ho pod hřeben a do vrchu štítové zdi bych lípnul nějaký plíšek. Ale zase - jde o pár gramů.
A protože nic není jen tak, na Malé Pace je sýpka naopak slepená celá i se střechou a ke kolejišti drží zespodu šroubkem. Dvěma. Sýpka nemá dno, jen u štítových zdí naplacato vlepené kartonové destičky ze zbytků ze stavebnice a do nich se zaříznou dva tenké samořezné šrouby. Osvětlení je přivedeno delším drátkem a v budově je vhozený konektor na kablíku k LEDkám.