Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Michal Šuhajda píše:Je/ bylo spousta vleček, které vedou zdánlivě do lesa / polí. Zvlášť pokud bylo cílem vlečky nějaký utajovaný provoz (armáda, sklady PHM...) Určitě to bude chtít výkolejku. Pokud to není příliš neeko podpořil bych dojem vlečky plotem a vraty v lese.
Jako námět vlečky to chce určitě nějaký provoz, kde se využívají vozy s viditelným nákladem. Toto provedení je ideální pro dvě soupravy vozů, jedna plná a druhá prázdná. Do viditelné stanice přijede Mn vlak s vozy na vlečku a Lokomotiva je zasune na vlečku odpojí a zpět z druhé koleje vezme naložené vozy a přiveze zpět v SN opět vozy odstaví a vezme prázdné.
Jiri Dvoracek píše:Já bych řekl, že se bude muset posunovat v SN. Z nádraží nasune lokomotiva po vlečce prázdné vozy do SN, tam je odpojí, připojí plné vozy a vyjede s nimi po vlečce zpět do nádraží. Pro prázdné vozy zatím do SN přijede Lv a odveze je ze SN po klasické trati do nádraží
Michal Šuhajda píše:Ahoj Honzo a ostatní,
Ten návrh provozu s Nakládáním vozů nepředpokládá, žádnou úpravu posledního zveřejněného plánku. Viditelná zůstane kolej mizící za rybníkem, která za kulisou vede do SN, tam je propojena se zbytkem SN a končí dvěma kusými kolejemi. Právě tyto kusé koleje lze využít pro "nakládání" (nebo vykládání, jak bude požadovat provoz) vozů, nebo menší soupravy.
Jedna kolej pro prázdné vozy, druhá pro ložené. Obě soupravy viditelnou částí projíždějí jen jedním směrem a v SN se přepojuje lokomotiva, přesně jak popsal Jano.
Původní
Jako dobrý tip na vlečku mě napadla teplárna (+ úpravna uranu) v Mydlovarech, zavážení uhlí ve Wapkách, nebo lom Kobylí hora u Prachatic (plnění štěrků do Sypáků) .
JanoH0e píše:Celé ste to domotali. A pritom je to tak jednoduché. Do stanice príde vlak s vozňami, napr. uhlie. Plné vozne, alebo prázdne, podľa toho, čo ma závod za výrobu, odvezie lokomotíva do SN. Tam zoberie prázdne a vracia sa do stanice. Zapojí do vlaku a pokračuje v ceste do SN. Tam zasa vymení prázdne vozne za plné (alebo naopak). Potom zase urobí kolobeh podľa grafikonu. Náklad môže byť čokoľvek podľa priania prevádzkovateľa. Uhlie, drevo, kontajnery, minerály ....., v podstate záleží iba na tom, aké vozne sa prevádzkovateľovi páčia alebo k čomu má vzťah.
JanoH0e píše:Celé ste to domotali. A pritom je to tak jednoduché. Do stanice príde vlak s vozňami, napr. uhlie. Plné vozne, alebo prázdne, podľa toho, čo ma závod za výrobu, odvezie lokomotíva do SN. Tam zoberie prázdne a vracia sa do stanice. Zapojí do vlaku a pokračuje v ceste do SN. Tam zasa vymení prázdne vozne za plné (alebo naopak). Potom zase urobí kolobeh podľa grafikonu. Náklad môže byť čokoľvek podľa priania prevádzkovateľa. Uhlie, drevo, kontajnery, minerály ....., v podstate záleží iba na tom, aké vozne sa prevádzkovateľovi páčia alebo k čomu má vzťah.
Lukáš.V píše:
Bingoooo ano tak přesně to myslím.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků