pixel123:Kolejové spojky nakreslené od ruky krátkou šikmou čarou zkreslují délku kolejí. Schválně si
spoj dvě reálné výhybky a změř si potřebnou délku pro úhlopříčku. Délky kolejí v nádraží i zastávce s nákladištěm ti vyjdou podstatně kratší. Také vlaky budou kratší.
Napojení manipulační koleje přes budovu remízy je samozřejmě nesmyslné. Žádné předpisy by to nedovolily, žádný vagón by ti s lokomotivou ani do remízy nevlezl. Krom toho depo není jen remíza, ale také zbrojení (uhlí, voda, popel, písek, olej, nářadí). Nebo předchozí zrušené a třeba nahrazené stojanem s naftou.
Máš zbytečně moc kusých kolejí v nádraží. Buď je zruš nebo si je zdůvodni. Třeba z nich udělej vlečky s patřičným zázemím, alespoň vně naznač rampu nějakého závodu pokračujícího jako za hranou kolejiště.
Zastávka s nákladištěm se obvykle budovala tak, že odbočná manipulační kolej byla směrem k výpravní budově a případnému skladišti. Lidé při nastupování do osobního vlaku přecházeli na nástupiště přes manipulační kolej. Pokud byla manipulační kolej na druhé straně od nástupiště, bylo to často v menších zastávkách s přístřeškem a u manipulační koleje byla volná skládka s příjezdovou cestou.
Zvaž aspoň skrytou výhybnu o dvou kolejích vpravo u hrany 140. I když půjde o prosté kroužení dvou až tří vlaků, aspoň jeden vlak můžeš schovat a navodit tak pocit, že vlaky jezdí odněkud někam a ne jen dokola.
Chtěl jsem ti nabídnout inspiraci v knížce Milana Ferdiána Plány kolejišť II, plánek 013 Senomlaty nebo 036 Dubějovice, ale
ve třetím díle je připravené kolejiště podobné tvému návrhu,
Horní Háj, přímo v měřítku N o rozměrech 1200×1600. Podle potřeby si zjednodušíš skrytou část a zkosíš roh. Nebo si prohlédni další
zveřejněné plánky, třeba jako podklad pro rozložení kolejí ve stanici.