Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Jirkátor píše: Jelikož minimálně do skrytého nádraží chci použít výhybky s napájenou kovovou srdcovkou, tak bych musel k MP1 ještě přidávat mikrospínače. To jsou další náklady a práce navíc.
Jirkátor píše:Aha!, to mi nějak uniklo, ale stejně to není argument proti servům.
Jirkátor píše:Samozřejmě. Já se jen ptal, proč někdo dává přednost MP1 před servy, která se mi zdají v mnoha ohledech lepší.
Jirkátor píše:Samozřejmě. Já se jen ptal, proč někdo dává přednost MP1 před servy, která se mi zdají v mnoha ohledech lepší.
Jirkátor píše:2. Výhybky budu jednoznačně používat Fleischmann s podložím, jelikož PECO55 se mi tam prostě nevejde. Jsem si vědom faktu, že je PECO hezčí, ale za délku staničních kolejí to nevyměním. U kolejí je to už něco jiného. Napadlo mne tedy kombinovat výhybky Fleischmann s kolejivem PECO55. Je to jen nápad a vůbec netuším, jestli to jde a pokud ano, jaká úskalí to přináší. Rozdílného vzhledu (s podložím a bez něj) se nebojím, stejně to celé přijde zasypat štěrkem. Jde mi o ten přechod mezi jednotlivými typy kolejí. Předpokládám, že výška bude asi trochu jiná, ale to by se dalo vyřešit podložením nebo ubroušením korkového podloží - podle toho, co je vyšší. Rozchod je předpokládám naprosto stejný, to by jinak ty normy byly k ničemu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků