Momentálně jsem v době měděné - tahám dráty. Natáhl jsem 230V pod panel, osadil centrálu DR5000, vytáhl jsem z ní páteřní rozvod trakčního proudu pod kolejištěm a zapojil ho do detektorů obsazení, ze kterých jsou vedeny další vodiče k jednotlivým úsekům, u kterých potřebuju znát jejich obsazenost. To že je kolejiště sklápěcí, je v tuto chvíli opravdu skvělá věc, kdo už někdy zkoušel pájet dráty nad hlavou, ví o čem mluvím.
V prodejně elektra jsem narazil na prodlužovák, který se mi moc líbil - jde buď vypnout celý, nebo jen jeho jednotlivé zásuvky.
Jinak toho v tuto chvíli k focení moc není.
Také jsem se hodně zdržel s trojcestnou výhybkou. Při zkušebních jízdách zapojených úseků mi při jízdě vedlejším směrem přes trojcestnou výhybku některé lokomotivy a jen někdy házely zkrat. Když jely rychleji, tak bylo jen slyšet, že to není v pořádku, když to bylo pomaleji, tak vypnula centrála. Proseděl jsem u toho celé hodiny, než jsem to našel, ale nakonec jsem zjistil, že u srdcovky se někdy dotkne okolek protilehlé kolejnice. Snad to bude pochopitelnější z obrázku.
Co s tím provedu jako finální úpravu nevím, zatím jsem přilehlé strany přelepil úzkým proužkem elektrikářské pásky a najednou byl klid. Tak kdyby jste měl někdo podobný problém, zkuste začít s hledáním zde. Zajímavé je, že úplně stejná výhybka na opačném zhlaví to nedělá.