kolejiště TT 3700x1800

Zdravím zkušené stavitele kolejišť.
Dodělávám výkres mého nového kolejiště a rád bych neudělal zásadní "nádražácké" kopance. Celé kolejiště bude postaveno na kvalitním hliníkovém rámu vlastní výroby a bude se zvedat ke stropu. Zvedací zařízení mám již vyrobené. Jsou dva masivní vozíky, lineární vedení a elektromotor s frekvenčním měničem, který zaručí velmi pomalé rozjezdy celého výtahu. U stroupu se bohužel nachází překlad, ale ten využiji ke stavbě údolí. Mosty přes údolí budou vyndavací, na konektorech (pinech). Dva piny budou na kolejové DCC a dva piny budou klemovací pro zvedací zařízení. Pokud nedojde k vyndání mostů a viaduktu, tak celý výtah vyjede pouze do úrovně mostů a nedojde k jejich rozdrcení o překlad. Výška kolejiště bude 850 od země a horní poloha podchozí výška. Přístup ke kolejišti je ze všech stran.
Velká stanice má dlouhé staniční koleje a všechny výhybky EW 3 od Tilliga. Všude budou mechanická návěstidla. Krajinou bude pozvolně trať stoupat do horní stanice a tobogánem zpět dolů. Budovy mám všechny ruční práce s patinou. Dvoumístná výtopna má vrata se servopohonem. Lokomotivy ovládám centrálou Uhlenbrock IB2. Výhybky a příslušenství svým řídícím systémém. Jednotlivé moduly s volitelností IN/OUT. Ovládací panel vyfrézovaný na cnc, profi popisy na UV printu a LED podsvětlení. Hlavním důvodem tvorby vlastního ovládání byla skutečnost, že jsem chtěl vše ovládat po dvou drátech, nechtěl jsem se finančně schlamstnout velkou komerční firmou a chtěl jsem ovládat celé kolejiště manuálně na panelu a hrát si. Nechtěl jsem PC, tablet nebo mobil. Veškerá elektronika je vyráběna na profi technologiích ve firmě, kde mám spoustu šikovných elektroniků a případný servis téměř ihned.
Veškerou kritiku vítám a rád si nechám poradit a vyslechnu si Vaše názory. Celé kolejiště kreslím v Corelu ve 2D a proto není znázorněna krajina apod.
Hezký večer!
Václav
Dodělávám výkres mého nového kolejiště a rád bych neudělal zásadní "nádražácké" kopance. Celé kolejiště bude postaveno na kvalitním hliníkovém rámu vlastní výroby a bude se zvedat ke stropu. Zvedací zařízení mám již vyrobené. Jsou dva masivní vozíky, lineární vedení a elektromotor s frekvenčním měničem, který zaručí velmi pomalé rozjezdy celého výtahu. U stroupu se bohužel nachází překlad, ale ten využiji ke stavbě údolí. Mosty přes údolí budou vyndavací, na konektorech (pinech). Dva piny budou na kolejové DCC a dva piny budou klemovací pro zvedací zařízení. Pokud nedojde k vyndání mostů a viaduktu, tak celý výtah vyjede pouze do úrovně mostů a nedojde k jejich rozdrcení o překlad. Výška kolejiště bude 850 od země a horní poloha podchozí výška. Přístup ke kolejišti je ze všech stran.
Velká stanice má dlouhé staniční koleje a všechny výhybky EW 3 od Tilliga. Všude budou mechanická návěstidla. Krajinou bude pozvolně trať stoupat do horní stanice a tobogánem zpět dolů. Budovy mám všechny ruční práce s patinou. Dvoumístná výtopna má vrata se servopohonem. Lokomotivy ovládám centrálou Uhlenbrock IB2. Výhybky a příslušenství svým řídícím systémém. Jednotlivé moduly s volitelností IN/OUT. Ovládací panel vyfrézovaný na cnc, profi popisy na UV printu a LED podsvětlení. Hlavním důvodem tvorby vlastního ovládání byla skutečnost, že jsem chtěl vše ovládat po dvou drátech, nechtěl jsem se finančně schlamstnout velkou komerční firmou a chtěl jsem ovládat celé kolejiště manuálně na panelu a hrát si. Nechtěl jsem PC, tablet nebo mobil. Veškerá elektronika je vyráběna na profi technologiích ve firmě, kde mám spoustu šikovných elektroniků a případný servis téměř ihned.
Veškerou kritiku vítám a rád si nechám poradit a vyslechnu si Vaše názory. Celé kolejiště kreslím v Corelu ve 2D a proto není znázorněna krajina apod.
Hezký večer!
Václav