od jirkan » ned 01 pro, 2019 8:43 pm
Je otázka, jakou bude mít roli ta kolej u nádražní budovy. Vzhledem k tomu, že je do ní napojeno depo i kolej se skladištěm, tak by to asi spíš byla kolej manipulační, takže to moc neřeší. Pokud by to byla kolej dopravní, pak je třeba počítat s kolizí křižujících se vlaků s posunem. Další možnost je přidat ještě jednu kolej. Jinak neznám moc možnosti kolejiva TT, ale pokud existuje vhodná křižovatková výhybka, tak pro lokálku bych se jí nebál použít.
Předpokládám, že to napojené depo bude sloužit hlavně potřebám té lokálky. Takže zde možná budou končit (nebo vyčkávat na dopravní špičku) i některé osobní vlaky? Pak by asi bylo dobré pamatovat na možnost odstavení několika osobních vozů nebo vlečňáků, pokud by byl osobní provoz zajišťován motorovými vozy.
Jinak ta část určená pro hlavní trať má skvělou délku kolejí, kterou by mohli závidět i mnozí H0kaři.
Je už nějaká představa o řešení skryťáku na hlavní trati?
A ta poznámka kolegy ohledně skryťáku na lokálce má ten smysl, že takhle vlaky celkem zřetelně po lokálce krouží. Pokud by se ale např. ten tobogán udělal třeba dvojkolejný, tak by zde bylo možno buď narušit obvyklé pořadí vlaků nebo zde nějaký na chvíli schovat a tak ten dojem kroužení narušit.