Doladil jsem snad definitivně plány. SN je v patře -1, odbočná stanice a jedna smyčka v patře 0, koncová stanice a vlečka v patře +1.
Skryté nádraží v patře -1 má 6 odstavných kolejí. Sedmá, nejkratší a nejbližší smyčce, slouží pro průjezd. Vlak přijíždějící pravým zhlavím z patra 0 se otočí ve smyčce a vrátí se zpět do odbočné stanice ze směru, z kterého odjel. SN v patře 0 však umožňuje nesjíždět do SN v -1 a pokračovat v jízdě po oválu opět do dobočné stanice neotočený.
Vlak, který odjede z odbočné stanice přes pravé zhlaví, se otočí ve skryté smyčce na stejné úrovni, nebo může sjet do SN -1 k odstavení. Případně může pokračovat dál nahoru do úrovně 0, kde se otočí ve smyčce, nebo projede po oválu a přijede levým zhlavím do odbočné stanice.
V této úrovni je též jedna odstavná kolej (označená zeleně). Uspořádání umožňuje dobrou variabilitu. Z pravého zhlaví odbočné stanice vede trať do koncové stanice v úrovni +1. Ta má v pravé části kolejiště skrytou dvoukolejnou výhybnu.
Skryté nádraží v úrovni -1
Patro 0 s odbočnou stanicí a jednou smyčkou v základní úrovni
Patro 0 a trať vedoucí do koncové stanice v úrovni +1
TT Ep. III/IV, DCC TC