Trixt píše:Co se týká poloměru na hlavní trati, je podle mě těch 430 mm moc na takovou malou plochu. Maximálně bych se na hlavní trati držel poloměru 396 mm. Prodloužit koleje v nádraží můžeš i tím, že použiješ rovné výhybky, jen je použiješ již v oblouku. Jen pro ilustraci jak to myslím:
Takto je délkakolejí pro odstavení soupravy asi 1100 mm, 800 mm a dvou asi 600 mm. Zda je to v Nku moc nebo málo netuším.
To je zajímavé, to mě vůbec nenapadlo,ale asi by se to dalo použít pouze v SN. Ideální by bylo použít menší poloměr zatáček a šoupnout tam obloukové výhybky, ušetřil bych spoustu místa, jenže co když to bude vykolejovat? Nejsem schopen to vyhodnotit, mé zkušenosti jsou nulové. Třeba bude stačit vyměnit výrobce za Peco, nebo Trix, jak bylo výše uvedeno. Také bych byl radši za dlouhou hlavní trať. Jedinou možnost, kterou vidím je to, že to vyzkouším. Zkusit použít část původního návrhu od Milana, otestovat koleje,které mám a popřípadě řešit problémy, které nastanou.
Je mi jasné,že se od představy budu nějakým způsobem odlišovat, protože návrh a realita bude vždy jiná. Milan původně navrhl super kolejiště,ale prcek je čím dál náročnější, do toho si s vláčky začíná hrát i starší dcera a původní návrh by velmi brzy ztratil na zajímavosti. Sám jsem netušil, jaké začnou mít požadavky.