Stránka 4 z 4

Re: H0 kolejiště do U 5 x 3 m

PříspěvekNapsal: pát 21 čer, 2019 5:58 am
od milan ferdián
Vladimír_B píše:Výhybky Pilz (prostě kratke), R500, normativ hlavní dva metry, lokálka metr.

PILZ :?: Snad TILLIG/ELITE/15°..
Normativ :?: Čeho,délky souprav ve stanici :?:
R500 :?: Nalevé straně tak,tak.
Šuplík :?: Jaký šuplík :?: V rámech kolejiště :?:
Díky za údaje.
Milan

Re: H0 kolejiště do U 5 x 3 m

PříspěvekNapsal: pát 21 čer, 2019 6:18 am
od Vladimír_B
- ano
- minimální délka dopravních kolejí
- právě proto píši o rozšíření
- ano, místo klasického skryťáku jsem chtěl udělat skrytý šuplík
- také děkuji

Re: H0 kolejiště do U 5 x 3 m

PříspěvekNapsal: pát 21 čer, 2019 6:18 am
od sidlo
milan ferdián píše:
Vladimír_B píše:Výhybky Pilz (prostě kratke), R500, normativ hlavní dva metry, lokálka metr.

PILZ :?: Snad TILLIG/ELITE/15°..

Hádám že
asi nechtěl EW 1 15° 228 mm
asi chtěl EW 2 15° 178 mm

Re: H0 kolejiště do U 5 x 3 m

PříspěvekNapsal: pát 21 čer, 2019 6:25 am
od milan ferdián
sidlo píše:asi chtěl EW 2 15° 178 mm

Tomu rozumím,protože PILZ měl jen jednu jednoduchou výhybku o délce 185 mm/R600/15° :wink: .
Milan

Re: H0 kolejiště do U 5 x 3 m

PříspěvekNapsal: ned 23 čer, 2019 2:09 pm
od Vladimír_B
Tak po dalším mozkošturmu ze mě vypadlo tůtó :D
B431.gif
B431.gif (5.32 KiB) Zobrazeno 3767 krát

Samozřejmě by se musely některé rámy provětšit.

Re: H0 kolejiště do U 5 x 3 m

PříspěvekNapsal: ned 23 čer, 2019 2:51 pm
od milan ferdián
Vláďo budu upřímný.Na tvoji plochu se vejde jedna velká viditelná stanice,jedna lokálková stanice a jedna skrytá stanice. :wink:
Milan

Re: H0 kolejiště do U 5 x 3 m

PříspěvekNapsal: ned 23 čer, 2019 9:30 pm
od HonzaM
milan ferdián píše:Vláďo budu upřímný.Na tvoji plochu se vejde jedna velká viditelná stanice,jedna lokálková stanice a jedna skrytá stanice. :wink:
Milan

A nebo jiné měřítko, N nebo Z. V žívotě se musíme smířit s řadou kompromisů a člověk si musí ujasnit kde sleví. Takže jestliže je podmínkou H0 a požadavky na délky staničních kolejí, je potřeba najít větší prostor.

Re: H0 kolejiště do U 5 x 3 m

PříspěvekNapsal: ned 23 čer, 2019 10:43 pm
od Trixt
A nebo upustit od dlouhých souprav a trať koncipovat jako jednokolejnou se dvěma menšími stanicemi (vpravo a vlevo), z toho jednu odbočnou, a koncovou stanici někde uprostřed. Určitě by se našel i prostor pro vlečku. Prostě tak, aby provoz byl zajímavý a bohatý. Z vlastních zkušeností mohu říci, že dnes vidím, že důležité je hlavně dostatečně kapacitní skryté nádraží, které umožní různorodý provoz mnoha souprav neb každý zapálený modelář časem nashromáždí spousty souprav a je mu pak líto je nechat stát na poličce. ;)

Re: H0 kolejiště do U 5 x 3 m

PříspěvekNapsal: pon 24 čer, 2019 4:32 pm
od milan ferdián
Kyšice
Hlavním námětem kolejiště je přípojná stanice Kyšice.Stanice má pět staničních kolejí.Kromě hlavní koleje 1,má dopravní 2,3,4 a 5b.Z koleje 5b odjíždějí motorové osobní soupravy na lokálku do Přívětic.Kolej 5a je manipulační se skladištěm,
rampou a volnou skládkou.Je tu i kolej 5c pro nocování a zbrojení s remízou pro 810.Strojová stanice je přidělena k lokálce do Přívětic.Užitné délky dopravních kolejí ve stanici jsou přes cca 2,0 m.Zhlaví do Přívětic je plnohodnotné.Pro nákladní vlaky z lokálky využíváme dopravní koleje 2 a 4 aniž by jsme rušili běžný provoz ve stanici.Stanice je napojena oboustran-
ně na koridor.Ten vidíme nad stanici a zrovna se míjejí EuroCity.Lokálka se nám vine po pravé straně kolejiště a stoupá.
Málem byla zrušena při stavbě koridoru,protože její část vedla v ose koridoru.Ale na nátlak starostů a přilehlých obcí byla zachována.Jen se neustále motá nad koridorem,čímž bylo použito dosti umělých staveb.Nakonec se vymotala z blízkosti koridoru a stoupá pravotočivým obloukem na levé straně kolejiště do koncové stanice Přívětice.
Na viditelných místech dvojkolejného elektrifikovaného koridoru byly při stavbě použity velké poloměry.Jen ve skrytých prostorech byly poloměry zredukovány na hranici sjízdnosti dle NEM 112/2 R500 – R559.Skryté stanice mají jen tři staniční koleje a to kvůli požadované délce vlakových souprav 2,0m.Skryťáky jsou napojeny na koridor,tak aby se soupravy mohly vracet dle GVD,ale když si dáme kafíčko s pamlskem,můžeme do nekonečna nechat kroužit vlakové soupravy aniž by jsme rušily provoz v přípojné stanici,na lokálce a ponechaly v klidu odstavené vlakové soupravy ve skryťácích.
- m-

Re: H0 kolejiště do U 5 x 3 m

PříspěvekNapsal: úte 25 čer, 2019 10:02 am
od Petr S.
Ahoj Milane ,
obdivuji tvoji tvrdošíjnou snahu nacpat VELKÉ do malého .
Vladimíre , nakresli rozměr místnosti a nech na Milanovi , jak se s tím popere .
Proč ti to nejede okolo stěny ?
Skákat a běhat okolo vlaků je nepraktické , nech vlaky , ať jezdí okolo tebe . Je to zajímavější .
Mám to vyzkoušené , už 10 let . Dalo mi za pravdu hodně modelářů , i se smíchem z mého překladu do němčiny , kdy jsem použil termín : " ať vlaky skákají okolo mne "
Ještě se vrátím trochu zpět , kdy Milan psal , že kolejiště Dr. Reynauda Yvera je sen . Tak si ten sen namaluj a pusť se do práce .
Druhá varianta je modulovka . To , že plzeňský spolek ve Skvrňanech je proti modulovce , by nemělo být rozhodující pro Tvoji práci .
Ty si stavíš , Ty platíš , Ty rozhoduješ .

Zdare , Petr

Re: H0 kolejiště do U 5 x 3 m

PříspěvekNapsal: stř 26 čer, 2019 5:47 am
od Vladimír_B
Děkuji, dále mě řešit nemusíte (prozatím :D ), až někam postoupím, taxe ozvu. Udané rozměry kolejiště vyplňují celý obvod místnosti, takže rozměry netřeba uváděti a taky nechci Milana sdržovati...
P.S. P.S.: s nimi jsem taky skončil před lety a (možná) překvapivě mám i vlastní názor. :D