Především nám chybí rozměr plochy.V originálu se píše pro "N" 1450 x 1000.Uzlová stanice má variantu buď 24 (což jsi zveřejnil) nebo 22.Koncová stanice má ještě větší výběr a to 2,4,7,25 a 26.Když už chceš změnit koncovou na mezilehlou,
tak spirálu musíš vhodně zakomponovat do reliéfu krajiny a vhodně napojit.Já doporučuji vznik smyčky s onou tebou jmenovanou mezilehlou stanici.
Vedlejší trať výjezd ze stanice dle originálu:
- 157°30´-
- přímá část -
- 225°-
- přímá část -
- 45° -
- mostovka -
- 255°-
- (doporučuji vložit krátký přímý úsek z důvodu tvaru tratě do "S") -
- 75°-
- stanice -
U stanice 24 je třeba se zamyslet nad umístěním strojové stanice a její zaústění na manipulační kolej se skladištěm.
Zkousnu hodně,ale výjezd z depa okolo skladiště
(v reálu toto řešení znám jen u koncové ex stanice Vysoké Veselí)
Toto kolejiště hodně používám jako vzor,ale je třeba u tohoto návrhu trochu provozně myslet
.
Kolejivo PECO/CODE055.Ikdyž použiješ ty nejkratší výhybky,stále potřebuješ dostatečný prostor pro samotnou stanici.
Vhodným vložením obloukových výhybek si trochu pomůžeš s užitnou délkou staničních kolejí.Prosím tě co to jsou ty oblouky 222
(ARNOLD/R222)
Ještě doplním,že pro toto kolejiště je autorem V.Zuskou zpracován GVD.
Milan