Tak nakonec takhle. Vjezd do depa jsem rozšířil o druhou kolej. Původně mohla být jedna vjezdová a druhá odjezdová. Na jedné koleji je popelovka - pokud by byl vedle popelovky ještě šturc, tak tam může stát vůz na popel (obvykle starý kořistní vyřazený z běžného provozu) a nad nimi malý protálový jeřáb, který vyzvedává z jámy vozíčky s popelem a pak se sypou do toho vozu, uhelný výtah (V), všude okolo jsou uhelné skládky U, uhlí se může nakonec nakládat i jeřábem Kirow J, mezi oběma kolejemi je podlouhlý a nízký objekt olejárny O s kanceláří dozorce depa D. Na druhé koleji je stanoviště čerpání nafty N - nádrže jsou podzemní a jsou někde až za točnou, takže na konci narovnaného oblouku by se mohli stáčet cisterny s naftou. (Téhle koleji se třeba ve Veselí říkalo uhelná a po elektrifikaci se na ni odstavovali elektriky). Celé jsem to situoval do cca první poloviny 70. let. Uprázdněný prostor po posunuté točně může zabrat vodárna, ale spíše by tam mohly být další paprsky. Téčko sice nemám v oku, ale nějaký kvík T211.0, či M131.1 by se tam jistě vešel. Rotundu bych dal za točnu ke zdi a pokud by nám zbyl volný paprsek vedle rotundy, tak na něm může stát vytápěcí kotel, který se dá použít i na vymývání kotlů. Vodárnu už do depa nenacpu, ostatně může stát i ve stanici, za to bychom mohli vypanelovat prostor okolo paprsku v pravém dolním rohu a umístit tam zvedákovou soupravu a nad nimi může být větší portálový jeřáb (stačí ten od Malé železnice) přes dvě koleje - využije se při opravách, sundávání střechy, opravy motorů, či demontáž celků... V depu dále může být mimo koleje stará Zetka jako skladiště, případně starý osobní vůz jako útulek pro popeláře, uhlíře... A pokud máme dost místa na paprscích tak tam může stát stará Zetka jako skladištní, nebo malý 2n plošiňáček na "technologické" přepravy v rámci výtopny, nebo i cisterna na vyjetý olej... Stačí?
Velmi se mi líbí přisazení depa z venku k rámu, je to dobrý nápad.
P.S.: já tedy tady nechci rozdmýchávat nějaké mezinárodní vášně, ale stavěly se v horních Uhrách rotundy s obytným průčelím? Zajímavá byla třeba strojovka v Púchově, která jednak prošla typovou přestavbou po konci parního provozu stejně jako mnohé jiné (strojovka byla vlastně obratová i pro 498.1 z Blavy pokud se nepletu), ale hlavně fungovala i pro elektrifikaci, byla částečně elektrifkována a měla vlastní elektriky (121), což byla skoro rarita na ČSD, ale to už jsem utekl hodně daleko.
>H0< Nejde? To slovo neznám. :-)