Jelikož nám kolega srdnatě mlčí
,ikdyž dnes tu nakoukl
,já jsem si dal na chvíli oddychovku a mrkl na jeho dědu s točnou.
Počítám,že točna je ta největší ROCO 35900 tak jsem se snažil ji ideově zasadit a odůvodnit v kolejišti.
Lokomotivní depo se při stavbě velké stanice nevešlo co nejblíže ke stanici,tak je třeba jak v Kolíně.Tak bylo vybudováno na našem kolejišti za silničním mostě.Zbrojení je určeno pro parní lokomotivy o délce 22 m.Kolej ze stanice do L.D. je přivedena samostatně podél dvojkolejné tratě.Následuje odpopelnění,doplnění vody pokračujeme k uhelnému výtahu k zásobám uhlí,stanoviště odběru písku a výdej maziva.Vyzbrojená parní lokomotiva se buď otočí na točně a pošle se po vybavení příslušných papírů do provozu dle oběhu nebo se odstaví v rotundě.Kusé koleje 5 a 6 nahoře vlevo slouží k pomyslnému použití strojů ve službě.My je tam necháme po dobu oběhu odstavené než se budou muset vrátit dle provozu do L.D.
Na dvojkolejné tratí je napojena místní přípojná stanice (není nakreslena).Přemýšlel jsem jak dostat zpět ze skryťáku na lokálku nákladní zátěž.Navrhl jsem tento obrat.
Nákladní vlak z lokálky jede po dvojkolejné trati (pravostranný provoz) a přijede ve skryťáku na kolej 3.Lokomotiva se automaticky rozpojí a zastaví se.Z koleje 3a najede jiná lokomotiva na zátěž,spojí se a odjíždí přes kolejovou spojku po správné koleji na dvojkolejné trati zpět přes další spojky na lokálku.První lokomotiva buď zajede zpět na kusou kolej 3a nebo ji můžeme poslat do L.D. na zbrojení.
Osobní doprava,buď zavedeme zastavování osobních vlaků v přípojné stanici na hlavní trati nebo zajistíme spojení se skryťákem nejlépe sólo osobním motorem,který můžeme odstavit na kusé koleji 3b.
Levá strana lokomotivního depa není zatím dokončena.Taktéž chybí figura kolejiště přípojné stanici,vedení lokální tratě s koncovou stanici.Dvojkolejná trať napravo mizí v tunelu (není zakreslen).
Skryťák je za kulisou.
Víc jsem prozatím z idei nevymáčkl
.
Milan