Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
hank61 píše:...vést ... dvě samostatné tratě do SN... Myslím, že by to mohlo být provozně zajímavější a bližší realitě.
hank61 píše:Rád bych docílil vizuál nějaké zapadlé koncové stanice, kde je více přírody než nějaký labyrint různých budov... Kdyby měl někdo nějaké nápady, odkazy, nebo foto, jak by se taková krajina nechala řešit, tak předem děkuji.
hank píše:hank61 píše:Rád bych docílil vizuál nějaké zapadlé koncové stanice, kde je více přírody než nějaký labyrint různých budov... Kdyby měl někdo nějaké nápady, odkazy, nebo foto, jak by se taková krajina nechala řešit, tak předem děkuji.
Tady kromě fotografických kulis zas tak moc možností není, zase bych odkázal na stránky carendt.com nebo přímo na některé britské a americké modeláře, třeba na Chrise Nevarda a jeho Catcott Burtle:
http://nevardmedia.blogspot.com/2012/08 ... urtle.html
hopeter píše:Ještě koukám na tu levou stranu. Jak je řešeno skladiště ? Pokud je ta VB ve šturcu včetně skladiště tak odstavené vagony budou blokovat posun...
Jinak ještě informace k přesuvně. Včera jsem definitivně vzdal motorické ovládání. Provedení s nábytkovým kováním ( kuličkové posuvy ) nejsem schopen doladit. Pokud vymezím vůle , jde to ztuha a naopak jsou velké vůle. Prostě tudy cesta nevede a do drahého strojařského řešení se pouštět nebudu.
Řešit to budu buď předěláním na ruční přesuvnu s oboustrannou aretací jednotlivých poloh ( jako mám na malém DCC ) nebo zruším přesuvnu a bude klasické SN. Možná by taky stálo za úvahu kazetové SN ( vyjímací šuplíky )
hopeter píše:Nějak mě ty složitosti přestávají bavit - v jednoduchosti je síla...
Michal Šuhajda píše:Ahoj,
kolej vpředu udělej jako vlečku, přidej jednu výhybku a máš posunovací hlavolam - inglenook. No a máš nadlouho o zábavu postaráno.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků